return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
"Akki & Christian Zechner feat. Aina - Dreams" i salg NÅ!
View this Thread in Original format
nephilim
"Akki & Christian Zechner feat. Aina - Dreams"

Det er med stor stolthet at vi presenterer vårt nystartede label Infravibe Recordings' første release, "Akki & Christian Zechner feat. Aina - Dreams".

Etter 3 år med flere gode vinyl- og CD-utgivelser på forskjellige plateselskaper (playlistet av bl.a. Tiësto (Tiësto in Concert 2), Armin van Buuren (A State Of Trance), Misja Helsloot (Global DJ Broadcast), DJ Precision, Matt Hardwick, Robert Gitelman, John O'Callaghan, DJ Jean, Neo & Farina, Niklas Harding, Ronski Speed, Johan Gielen, Rank 1, Guy Ornadel, Andy Bagguley, Genix, Ryan G, Will Holland, Yaz, John Wright, Aly & Fila +++) på den internasjonale trance-scenen, gikk Christian Zechner (aka Nephilim, Antares, Pluvia) i juli 2005 sammen med den noe mer ukjente, men dog så dyktige Akki Hisham for å produsere en litt mer kommersiell, vokal trance-låt. Denne sto ferdig i november samme året, med vokal av Aina Haaland.

Radio-hiten "Dreams" gikk rett inn på NRK mPetres B-liste i november 2005, og lå der i fire uker før den rykket opp i A-lista, som i sin tur tviholdt på låta i hele ni uker. "Dreams" har også vært fast inventar i toppen av mPetres "10 i skuddet"-liste, hvor den gikk rett inn på 2. plass i uke 51, 2005. Så vi kan med sikkerhet si at vårt opprinnelige mål om å få låten spillelistet i norsk radio mildt sagt ble overgått. Vi takker for alle tilbakemeldingene vi har fått, og en stor takk til alle som stemmer "Dreams" inn i toppen på "10 i skuddet"-listen hver uke på mPetre.

Filter og Tribal Trax er våre "partners in crime" vedrørende salget, og støtter vår første release på sin måte ved å selge CD-singelen i sine butikker. Løp og kjøp! Vi har trykket opp kun 100 eksemplarer, så du må nok være tidlig ute om du skal sikre deg ett av dem.

mvh
Christian Zechner,
Infravibe Recordings
[email protected]

Relevante URLs:

www.infravibe.com
www.madpie.no
www.tribaltrax.com
KrissO
Nice! ;)
nephilim
nice indeed ;)

nå også til salgs som nedlastbare MP3-er hos www.musikkonline.no :D
dj_alfi
konge ;D

trenger dere flere låter til labelen eller?
KrissO
Kjøpte denne forrige fredag, meget nice =)
nephilim
@dj_alfi:
Foreløpig kommer vi til å pushe ut våre egne låter (frem til sommeren iallfall), men vi har også planer om å signere andre artister etter hvert, om tid og penger strekker til!

@KrissO:
Takker for supporten :)
dj_alfi
quote:
Originally posted by nephilim
@dj_alfi:
Foreløpig kommer vi til å pushe ut våre egne låter (frem til sommeren iallfall), men vi har også planer om å signere andre artister etter hvert, om tid og penger strekker til!


remixers da?
nephilim
remixere kan være aktuelt, ja. sjekk hjemmesiden for info om demo-submission
Sjodalf
Kul låt for sure! Lykke til med label og fremtidige releaser! :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement