return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Gil Shwartz - Live @ Nirvana Beach 18-01-02 - DD (Microphone record)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
וזה אומר שאיכות ההקלטה לא משהו אבל זה עדיין נשמע מדהים.


Download
DjChook
מוריד עכשיו

אתה יכול לפרסם פה את הטראקליסט

זה זה שהכנסת פעמיים את 4סטרינגז ?
מעניין איך זה יצא

לדעתי זה אמור לצאת יפה
Gil Shwarts
כן זה זה עם הטראקליסט שפירסמתי קודם...
האיכות לא משהו אבל זה גורם לך להבין איזה בלאגן היה שם :)

היה גם קטע קצת באמצע ששפכו לי קולה על הציוד ו... שומעים את זה :)
eXeTik
קולה על הציוד?!
חחחחחחחחחחחחח :D
הייתי מזיין את הבנזונה...

בכל מקרה- הלכתי להוריד
DJ-Energy
תודה ליובל שהביא לי את המקום להעלות ת'סט!!!..

:rolleyes:

סתם
זזתי להוריד
DjChook
בונא אחי שיחקת אותה
אחלה מיקסים
Gil Shwarts
זה לא היה הציוד שלי, זה היה הציוד של המועדון, אם זה היה הציוד שלי הייתי מתחרפן ושובר כמה רגליים :)

וואלה יובל מצטער ששכחתי להודות לך אני פשוט מוצף פה בעבודה ואני לא ממש שם לב למה שהולך מסביב :)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
זה לא היה הציוד שלי, זה היה הציוד של המועדון, אם זה היה הציוד שלי הייתי מתחרפן ושובר כמה רגליים :)

וואלה יובל מצטער ששכחתי להודות לך אני פשוט מוצף פה בעבודה ואני לא ממש שם לב למה שהולך מסביב :)



חחחחחח
אין בעד מה אח שלי
:)
באיזה ציוד השתמשת שם??
Gil Shwarts
דבר ראשון, תודה צ'וק...

דבר שני,
אני לא ממש יודע איזה דגמים יש שם, פעם הבאה שאני יהיה שם אני יבדוק יותר לעומק אבל,
יש להם 3 טכניקס ו2 קומפקטים של פיוניר עם מיקסר של וסטקס...
eXeTik
סט פצצה!
קודם כל... השילוב של שני המיקסים של
Into the night
ממש מתאים... זה באמת משתלב ולא שמים לב.

חוץ מזה- הפיידים והטראקליסט פצצה
ולשמוע את הקולות של הקהל העצום זה עוד יותר מחרפן...

NeMeSiS1234
וואווווווווו אחי סט מהמם
אתה מקצוען או משהו???
Dj Moriano
דבר ראשון גיל לפי התגובות אני מצפה למשהו טוב
אני עכשיו מוריד

ודבר שני
אין לי דבר שני
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement