|
Gil Shwartz - Live @ Nirvana Beach 18-01-02 - DD (Microphone record)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
וזה אומר שאיכות ההקלטה לא משהו אבל זה עדיין נשמע מדהים.
Download |
|
|
| DjChook |
מוריד עכשיו
אתה יכול לפרסם פה את הטראקליסט
זה זה שהכנסת פעמיים את 4סטרינגז ?
מעניין איך זה יצא
לדעתי זה אמור לצאת יפה |
|
|
| Gil Shwarts |
כן זה זה עם הטראקליסט שפירסמתי קודם...
האיכות לא משהו אבל זה גורם לך להבין איזה בלאגן היה שם :)
היה גם קטע קצת באמצע ששפכו לי קולה על הציוד ו... שומעים את זה :) |
|
|
| eXeTik |
קולה על הציוד?!
חחחחחחחחחחחחח :D
הייתי מזיין את הבנזונה...
בכל מקרה- הלכתי להוריד |
|
|
| DJ-Energy |
תודה ליובל שהביא לי את המקום להעלות ת'סט!!!..
:rolleyes:
סתם
זזתי להוריד |
|
|
| DjChook |
בונא אחי שיחקת אותה
אחלה מיקסים |
|
|
| Gil Shwarts |
זה לא היה הציוד שלי, זה היה הציוד של המועדון, אם זה היה הציוד שלי הייתי מתחרפן ושובר כמה רגליים :)
וואלה יובל מצטער ששכחתי להודות לך אני פשוט מוצף פה בעבודה ואני לא ממש שם לב למה שהולך מסביב :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
זה לא היה הציוד שלי, זה היה הציוד של המועדון, אם זה היה הציוד שלי הייתי מתחרפן ושובר כמה רגליים :)
וואלה יובל מצטער ששכחתי להודות לך אני פשוט מוצף פה בעבודה ואני לא ממש שם לב למה שהולך מסביב :) |
חחחחחח
אין בעד מה אח שלי
:)
באיזה ציוד השתמשת שם?? |
|
|
| Gil Shwarts |
דבר ראשון, תודה צ'וק...
דבר שני,
אני לא ממש יודע איזה דגמים יש שם, פעם הבאה שאני יהיה שם אני יבדוק יותר לעומק אבל,
יש להם 3 טכניקס ו2 קומפקטים של פיוניר עם מיקסר של וסטקס... |
|
|
| eXeTik |
סט פצצה!
קודם כל... השילוב של שני המיקסים של
Into the night
ממש מתאים... זה באמת משתלב ולא שמים לב.
חוץ מזה- הפיידים והטראקליסט פצצה
ולשמוע את הקולות של הקהל העצום זה עוד יותר מחרפן... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
וואווווווווו אחי סט מהמם
אתה מקצוען או משהו??? |
|
|
| Dj Moriano |
דבר ראשון גיל לפי התגובות אני מצפה למשהו טוב
אני עכשיו מוריד
ודבר שני
אין לי דבר שני |
|
|
|
|