return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Heb foto nodig van....
View this Thread in Original format
TranceFool
Plz help me ff. Ik heb een foto nodig van Tiesto die in de clip van Flight 643 al springend met zn handen in de lucht met zn rug naar et publiek staat. Ik moet namelijk ff een voorkantje voor een nieuw CD'tje hebben dan kan ik die foto beetje gaan bewerken enzo :)

Wie heeft zoiets of kan zoiets met een screenshotje uit de clip knippen?:)

THANX!
TranceFool
PLEASE mensen, er kan toch wel iemand een screenshotje maken uit die clip (ik heb namelijk een kutmodem dus de clip downen gaat niet zo makkelijk)


THANX
T.H.C.
Ik kan de clip niet vinden, als je een adres geeft kan ik hem wel voor je ophalen....Ik vond wel dit plaatje: http://www2.djtiesto.com/picture2.htm
TranceFool
quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik kan de clip niet vinden, als je een adres geeft kan ik hem wel voor je ophalen....Ik vond wel dit plaatje: http://www2.djtiesto.com/picture2.htm

Thanx dees is ook hartstikke goed, zeker bruikbaar, thanx :)
Henkie_henk
http://www.geocities.com/rwonl/Djtiesto.html

ctrl+n copy paste link in new window

das mijn tiesto pic.. vast van de meest standaard site afgejat.. maarja..
TranceFool
Bedankt maar ik heb echt een plaatje nodig dat ie met zn handen in de lucht staat. Niet dat het perse tiesto hoeft te zijn, maar hij staat namelijk nogal vaak zo. Het gaat erom dat ik em kan bewerken met photoshop ofzo
Supreme Theory
Ben nu die clip voor je aan het downen!
Heb geduld!!!!
:p
Blik
quote:
Originally posted by Henkie_henk
http://www.geocities.com/rwonl/Djtiesto.html

ctrl+n copy paste link in new window

das mijn tiesto pic.. vast van de meest standaard site afgejat.. maarja..


die pic had ik gevonden hoor :D, perfecte foto voor een in memoriam siteje, blijft mooie grap :)

maar ik zie dat supreme theory je al helpt (ik zou ook niet weten hoe ik goed eenplaatje kan knippen uit een video, alleen met print screen :p)
Supreme Theory
Inderdaad...ik heb die clip nu...maar hoe maak ik een screenshot?
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Supreme Theory
Inderdaad...ik heb die clip nu...maar hoe maak ik een screenshot?


eh ja, Print Screen?

Supreme Theory
Hier heb je em dan!
Hoop dat ie goed is
Kan trouwens ook een shot maken dat ie vanaf de verkeerde kant zijn mengpaneel bedient en dan het publiek laat springen!
Supreme Theory
Wekt niet...heb je email nodig!
stuur me ff een PM
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement