return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מוכר את האיריבר שלי..
View this Thread in Original format
Segev
אני מוכר את האיריבר שלי זה הדגם
http://www.i-river.co.il/index.php?productID=130
עם אחריות עד תחילת 2007
DjChook
למה אתה מוכר?
-AP-
בכמה?
Segev
קניתי אותו בשבל הצבא ובסוף לא התגייסתי בתאריך שהייתי אמור ורק עוד חודשיים אני מתגייס אז הוא סתם שוכב פה ואין לי מה לעשות איתו..

ap
עם אתה מעוניין דבר איתי באיסיקיו
363470
Rising
איזה מטורף... אז שישכב חודשיים... מה תעשה שתתגייס?... זה עדיין ישמש אותך יופי...
m0sh
חחח תאמין לי לא כדאי למכור
תמיד אפשר למצוא לזה שימוש
גם אני לא נגעתי בו חודשים
אבל נגיד נסעתי לאיביזה לחודש וכל הזמן השתמשתי בו
או השתמשתי בו כהארדיסק והעברתי דברים ממחשבים אחרים
וגם אפשר להקליט...שווה להשאיר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement