|
מוכר את האיריבר שלי..
|
View this Thread in Original format
| Segev |
קניתי אותו בשבל הצבא ובסוף לא התגייסתי בתאריך שהייתי אמור ורק עוד חודשיים אני מתגייס אז הוא סתם שוכב פה ואין לי מה לעשות איתו..
ap
עם אתה מעוניין דבר איתי באיסיקיו
363470 |
|
|
| Rising |
| איזה מטורף... אז שישכב חודשיים... מה תעשה שתתגייס?... זה עדיין ישמש אותך יופי... |
|
|
| m0sh |
חחח תאמין לי לא כדאי למכור
תמיד אפשר למצוא לזה שימוש
גם אני לא נגעתי בו חודשים
אבל נגיד נסעתי לאיביזה לחודש וכל הזמן השתמשתי בו
או השתמשתי בו כהארדיסק והעברתי דברים ממחשבים אחרים
וגם אפשר להקליט...שווה להשאיר |
|
|
|
|