|
Wot is een "Sticky Thread"??
|
View this Thread in Original format
| Apoptosis |
t zijn zeker belangrijke topics of zow, aangezien ze altijd bovenaan staan??
Thnx voor t antwoord!
ltr :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
t zijn zeker belangrijke topics of zow, aangezien ze altijd bovenaan staan??
Thnx voor t antwoord!
ltr :) |
Heel goed, de bedoeling is dat ze niet binnen 1 dag al op de 2e pagina van het forum staan. En dat iedereen ze tenminste ziet en dat hopelijk ook leest :D |
|
|
| Apoptosis |
Thanq U voor t antwoord :)!!
Maarre, kan iedereen zo'n sticky ding maken, of heb je daar een speciaal VIP-pasje voor nodig? Niet dat k van plan ben om de forum te overspoelen met stickies hoor, gewoon nieuwsgierig :p . |
|
|
| Henkie_henk |
alleen za moddies..
maar je ken altijd requeste..
enneh als er blijk van is dat meerdere mense een thread belangrijk vinde ofzow dan make we em zowiezo sticky
ajetj0 |
|
|
| Optimus |
Ik wil solliciteren naar de functie van moderator ghehehe
kan da?:D |
|
|
| New Wave |
vraag beantwoord - *closed*
onzinnige vraag van opti :D *closed*
Deze topic ken dicht :)
Zie je hoe makkeljk modderen is.....:D
Opti, jij ken solliciteren bij Geile Elf......misschien mag je der weer in, ze had haar benen dicht gevouwen omdat je een foto van Josef int forum van Housenation heb geplaatst......vond ze niet leuk |
|
|
| Apoptosis |
Nogmaals thnx voor t antwoord :)!
ltr |
|
|
|
|