|
signum back to sweden
|
View this Thread in Original format
| euphoria_ibiza |
leste på deras hemsida at de spelar i stockholm den 14 april :eyespop: :D
Events on 4/14/2006
Time
TBA
Location
TBA
City
Stockholm
Country
Sweden
source > http://www.signum-djs.com/
håpas nogra finner ut :) |
|
|
| zoric |
| Yoji den 13e och Signum den 14e :eyespop: |
|
|
| mr_fisken |
Marc Van Linden 13/4 (Mondaybar)
Yoji biomehanika 13/4 (Göta källare)
Signum 14/4 (Stockholm)
:nervous: |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Firren... du behöver inte välja mellan Van Linden och Yoji... belive me ;)
Signum är ju givet iaf :D |
nej dom lär ju lira på samma fest så jag är inte orolig:) men yoji har all prioritet hos mig ändå :D |
|
|
| ScuL |
| öhh.. också in qontrol 15/04 :) |
|
|
| mr_fisken |
| quote: | Originally posted by ScuL
öhh.. också in qontrol 15/04 :) |
men ligger väl ändå inte i stockholm :D |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by mr_fisken
men ligger väl ändå inte i stockholm :D |
nej men bussen drar därifrån :)
bara 13 platser kvar för övrigt :D |
|
|
|
|