|
לכבוד החודש שלי ושל חברה שלי קבלו מתנה ממני Armin van Buuren - Sail (Original Mix)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
לא זאת לא הגירסא הקצרה ששוחררה פעם
זאת הגירסא הארוכה והמלאה שארמין ניגן בטראנס אנרג'י =]
מי שרוצה שישלח
PM
חן אם הטרד לא במקום תמחק אותו..וסורי |
|
|
| Shahar |
אני מקווה שזה עדיין לא שוחרר
הכוונה הייתה לתת לכם את
Helsinki Scorchin
אבל הוא שוחרר אז בחרתי לתת אנריליז אחר =] |
|
|
| DjChook |
בהחלט לא במקום
(אבל בכל זאת, מי שרוצה שיפנה אליו..) |
|
|
|
|