return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Dj Tatana - If I Could (Ronski Speed Remix)
View this Thread in Original format
Liran-A
פשוט קטע יפה..!!
הווקאל פה חמוד לאללה..
יכול להיות שקצת נוטה למסחרה...
אבל אני מודה שאני מת על היצירות של טאטאנה... :)

:gsmile:
Dj Alex (ISR)
למה אבל לפתוח על זה דיון? יש בשביל זה טופיק מיוחד למעלה..:(
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&forumid=41&threadid=33666
Glenn-Holmes
אח שלו אם אין משהו מש מיוחד בקטע הזה שיכול לעניין כאן ברמה של קטע מיוחד מאוד את רוב האנשים אין טעם לפתוח על זה דיון חדש

דיונים כאלה נפתחים בעיקר על קטעים מיוחדים שוברי שגרה בעיקר בטראנס - קטעים שבסוף השנה נוכל להגיד עליהם אולי שהם היו הכי טובים לשנת 2006
Liran-A
צודקים, טעות שלי
מצטער,
לא יחזור שוב!:(
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Liran-A
צודקים, טעות שלי
מצטער,
לא יחזור שוב!:(


שטויות אחי אם היית רואה איזה טעויות אני הייתי עושה פה בהתחלה

בקטנה
תהנה מהפורום הוא בשבילנו ולהנאתנו
;)
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Liran-A
צודקים, טעות שלי
מצטער,
לא יחזור שוב!:(

קח בקלות.. אל תעלב אם התגובה שלי נשמעה תקיפה קצת..
YoraY
עזוב אחי וואלה היית רואה את רמת השטויות שאני כתבתי פה נראה לי הייתי יותר גרוע מיגאל

...
יש לפורום הזה גישה רעה לחדשים לאדע למה... אתה עוד יצאת בזול
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement