|
Dj Tatana - If I Could (Ronski Speed Remix)
|
View this Thread in Original format
| Liran-A |
פשוט קטע יפה..!!
הווקאל פה חמוד לאללה..
יכול להיות שקצת נוטה למסחרה...
אבל אני מודה שאני מת על היצירות של טאטאנה... :)
:gsmile: |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
למה אבל לפתוח על זה דיון? יש בשביל זה טופיק מיוחד למעלה..:(
http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?s=&forumid=41&threadid=33666 |
|
|
| Glenn-Holmes |
אח שלו אם אין משהו מש מיוחד בקטע הזה שיכול לעניין כאן ברמה של קטע מיוחד מאוד את רוב האנשים אין טעם לפתוח על זה דיון חדש
דיונים כאלה נפתחים בעיקר על קטעים מיוחדים שוברי שגרה בעיקר בטראנס - קטעים שבסוף השנה נוכל להגיד עליהם אולי שהם היו הכי טובים לשנת 2006 |
|
|
| Liran-A |
צודקים, טעות שלי
מצטער,
לא יחזור שוב!:( |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Liran-A
צודקים, טעות שלי
מצטער,
לא יחזור שוב!:( |
שטויות אחי אם היית רואה איזה טעויות אני הייתי עושה פה בהתחלה
בקטנה
תהנה מהפורום הוא בשבילנו ולהנאתנו
;) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Liran-A
צודקים, טעות שלי
מצטער,
לא יחזור שוב!:( |
קח בקלות.. אל תעלב אם התגובה שלי נשמעה תקיפה קצת.. |
|
|
| YoraY |
עזוב אחי וואלה היית רואה את רמת השטויות שאני כתבתי פה נראה לי הייתי יותר גרוע מיגאל
...
יש לפורום הזה גישה רעה לחדשים לאדע למה... אתה עוד יצאת בזול
:) |
|
|
|
|