return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
TIESTO live op TMF!!! :((((( (pg. 3)
View this Thread in Original format
WTB
quote:
Originally posted by Teal'k
Ook ik wel een aantal dingen opmerken..

1. Het is raar dat in de trance wereld, commercie/commercieel zo 'slecht' is. Ik wil erop wijzen dat een hele hoop livesets bijv uitgezonden door 538 OOK commercieel is, en als iedereen TEGEN commercie is, zouden we dus geen livesets hebben..

Tiesto moet natuurlijk zelf weten wat 'ie doet maar naar mijn mening moet 'ie zich wel blijven richten op hetgeen hij beroemd mee is geworden (dj-en en produceren). Ik zou het dus ook absoluut niet verkeerd vinden als Tiesto op TMF een uur zou gaan mixen (als hij zelf z'n muziek mag kiezen). Dan zou je namelijk tenminste echt trance aan het grote publiek kunnen laten zien / horen. Het gaat mij erom dat hij nu op TMF komt om over zijn lievelingseten te praten. De meeste artiesten die bij zulke programma's komen zijn vooral beroemd vanwege hun uiterlijk en niet omdat ze echt iets kunnen (hierbij denk ik aan Britney Spears enzo).

WTB.
Donna
Its all bout tha money....lalalalaaa
Laat m toch gewoon bij tmf zeggen dat ie van spruitjes houdt,een dwergpoedel als huisdier heeft en kippen fokt.
Dat je t kijkt zegt al genoeg,de massa helpt tmf te groeien;)
WTB
quote:
Originally posted by Donna
Dat je t kijkt zegt al genoeg,de massa helpt tmf te groeien;)

Kijk ik 't dan:conf: :conf: :conf: dat wist ik zelf niet eens!

WTB.
Teal'k
WTB> je hebt wel gelijk over dat wat ie zelf als muziek gaat kiezen om te draaien.. Maar aan de andere kant ligt het dus zeker aan de persoon. Als TMF wil dat Tiesto komt draaien, en thijs zegt dat hij alleen komt als hij mag draaien wat hij zelf de voorkeur geeft, en TMF keurt dat goed, oke no problemo.. Maar als thijs anders moet draaien omdat het voor tmf is en van TMF moet, dan staat hij voor de keuze om natuurlijk af te wijzen en niet te komen. Of hij kiest ervoor om 'zn stijl' aan te passen en wel te draaien..

De keuze ligt volledig bij hem.. Maar ik denk niet dat wij ooit zullen weten of hijzelf mocht kiezen, of dat TMF hem de keus voorlegde..
HaZZa
Eye-Riz, dat was ik dus, die 600 piek verknald had, maar dat had nix met commercie te maken, maar doordat mn zus mee was gegaan... :-) Feest zelf had ik nix over te klagen... :-P
Donna
Ik weet niet of je t kijkt,maar ik weet nooit een moer van tmf,alleen wat ik hier te lezen krijg of ergens anders op inet waar ik een gesprekje opvang.
WTB
quote:
Originally posted by Donna
Ik weet niet of je t kijkt,maar ik weet nooit een moer van tmf,alleen wat ik hier te lezen krijg of ergens anders op inet waar ik een gesprekje opvang.

Ja, ik heb dus jonge nichtjes van TMF leeftijd (rond de 13 jaar) en die weten dat ik van trance houd dus toen ik de jongste laatst op msn sprak vertelde ze mij dat tiesto in de uitzending zou komen. Dit heb ik dus hier gepost omdat ik jullie mening er over wilde horen. Het is verder niet echt belangrijk overigens maar als jij zegt "Dat je t kijkt zegt al genoeg" dan is dat geen argument want ik kijk er niet naar.

DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS...

WTB.
Origin X
Jezus ik heb et dus gezien... Waarom!?!?! weet ik niet, of toch wel, nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben Tiësto hebt gekozen voor de easy way. WAT ERG! ik zalje nu een korte analyse geven wat het ergste van het programma was:

1. Op de vraag wat hoor je liever klassieke muziek of metal, zegt hij metal en doet hij een gitaar gebaar... tiësto hebt altijd gezegt inspiratie te halen uit klassieke muziek, maar dat is boring voor het tmf publiek, vandaar dit antwoord.

2. Op de vraag met wie zal je liever willen samenwerken, jean of carl cox zegt hij: moeilijke keuze, eeuhm, doe toch maar jean #"$"% ook gedaan voor de tmf (twarres) kinderen.

3. Er komt een meisje in de uitzending die zich een grote fan noemt, aan de stem te horen een 14 jarige die ook van de backstreetlosers houd... ze hebt de hond naar tiesto genoemd... ze lachen in de studio.

de conclusie trek je zelf maar...
hamburgerboefje
Damm dat meen je niet!!!!!!Echt zeer zeer zeer triest. Meer woorden heb ik er gewoon niet voor...
magrec
zoef dat heb ik dus ook ff gezien, tsja het niveau lag niet echt hoog maarja das TMF he....maarja je hond bloempot noemen vind ik wel sneu hoor :rolleyes:

Dj Lex
quote:
Originally posted by Origin X
2. Op de vraag met wie zal je liever willen samenwerken, jean of carl cox zegt hij: moeilijke keuze, eeuhm, doe toch maar jean #"$"% ook gedaan voor de tmf (twarres) kinderen.

Kdenk dat je dit beetje verkeerd voorspiegelt aangezien hij lang twijfelde vind hij het dus allebei nix. Als antwoord op de vraag wrom met Jean zei hij dan ook omdat hij dichter bij woont. Maar hoe kun je nou een normaal interview geven op zo'n zender met zulke vragen van zulke domme mensen. Het zou zeker een flop worden vond het op zich nog wel aardiog niet eens heel erg lomp ofzo, maar tsja dat je daar zit als beste dj van nederland is natuurlijk al een beetj triest. Hij heeft zonder TMF ook wel publiciteit genoeg.
Dr. Kuipers
Ze hadden ook wel weer een mega moeilijke vraag he.
Hoe lang draait Tiesto op DD, waar halen z ehet vandaan om dat te vragen, dat weet zelfs iedereen die het een keer in de reclame voorbij ziet komen.
Die gast hadden ze echt niet naar de Studio moet laten komen, nou ja Tiesto had gewoon moeten weigeren.
Als ze nou een boeiend interview gingen houden, maar dat was al niet eens het geval
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement