return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הליין בזמיר עדיין קיים?
View this Thread in Original format
DJMIKE
מה יש שם בזמן הקרוב?

והבנתי שמישהו מכאן הוא מבעלי הליין, אז בבקשה שייצור איתי קשר בקרוב

0506-560160

מיכאל
Black Dragon
היי מיכאל...
אני הייתי עושה שם את הליין אבל הוא לא קיים יותר :)
נכון לעכשיו יש תכנונים אחרים אבל לא בזמיר..
DjChook
אמרו לי שפותחים ליין חדש עכשיו לימי שישי, בנים 20 פלוס
DJMIKE
quote:
Originally posted by Black Dragon
היי מיכאל...
אני הייתי עושה שם את הליין אבל הוא לא קיים יותר :)
נכון לעכשיו יש תכנונים אחרים אבל לא בזמיר..


הבנתי, אז אתה עדיין מוזמן לדבר איתי
Black Dragon
לדבר על...? :)

בכל מקרה אני אפתח טופיק חדש עכשיו לגבי חמישי הקרוב במימד החמישי תכנס ותקרא.
DJ Alex E.
בקשר ללין אני לא יודע
אבל הנה פירסום מסיבה בזמיר שהיה בפורום אחר:

quote:

מסיבת כיתה ד' בשני חללים

שלום לכולם,
ביום רביעי הקרוב 08.03.06 תתקיים מסיבת כיתה ד' של 1984 בקולנוע זמיר
בחלל המרכזי יתארח אהוב הקהל די ג'יי עידן גבריאל עם גל חדש, יורו-טראש ואייטיז קיטש
לפניו ואחריו הרזידנטים טל ארגמן וצח זמרוני עם יורו-פופ, נאו-רומנטיקס וגל חדש

ובחלל העליון - האפלולי - ינגנו שרית ברוך ושחף שוורץ אייטיז אפל, גותי, אלקטרוני, תעשייתי, סינת'-קור וקולד וייב

כניסה 20-40 ש"ח
לרשימות:
054-5333069 או www.alternaTV.co.il/1984
נתראה,
טל וצח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement