return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מזל טוב אילן (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
טיפה באיחור אבל לא הייתי פה ...

מזל טוב :)
Segev
בדיוק חזרתי מהעבודה אז איכולי גם טיפה באיחור מזל טוב אחי מקווה שאתה חוגג ברגעים אלה :]
Sm0keMachine
כן גם אני מצטער על האיחור..
הרבה מזל טוב איש!!!
תמיד טוב לראות אותך במסיבות, גם כשאתה סחי.. ;) :rolleyes:
ונתראה באומן 17 מתחת לעמדה כשארמין ינגן :D
coby
מזל טוב אילן

בן כמה אתה כבר ?
DJMIKE
אילן אני רואה שהרבה פה מדברים על התקליטים שלך

יש לך חשבון כזה שנראה מה יש

http://www.discogs.com/collection?user=djmike_n

?
sh33p
מזללללללללל טוב אילן !!!
עד 120
THE_BLUE_DRAGON
מלא מזל טוב אילן!
ובהצלחה בהכל
:crazy:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJMIKE
אילן אני רואה שהרבה פה מדברים על התקליטים שלך

יש לך חשבון כזה שנראה מה יש

http://www.discogs.com/collection?user=djmike_n

?


יהיה אם תסביר לי איך אני בדיוק מצטרף לדבר הזה ומעדכן אותו :D
Liran-A
מזל טוב אחי!!
שתזכה להמון בריאות ואושר!!
DJMIKE
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יהיה אם תסביר לי איך אני בדיוק מצטרף לדבר הזה ומעדכן אותו :D


אתה נכנס לאתר הידוע http://www.discogs.com/
למעלה בצד ימין יש Create Account
אתר נרשם ועושה Login
ואז פשוט מחפש תקליט שיש לך וכשאתה מוצא, תכנס אליו ובצד ימין תלחץ Add to Collection
וככה עד שתוסיף את כל התקליטים שלך
בסוף כנס ל My Discogs
תלחץ על Profile
ותן פה את הלינק שקיבלת :)

DvJ
מזל טוב אחי עד 120.......
בהצלחה בחיים ועם המוזיקה..........:p
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJMIKE
אתה נכנס לאתר הידוע http://www.discogs.com/
למעלה בצד ימין יש Create Account
אתר נרשם ועושה Login
ואז פשוט מחפש תקליט שיש לך וכשאתה מוצא, תכנס אליו ובצד ימין תלחץ Add to Collection
וככה עד שתוסיף את כל התקליטים שלך
בסוף כנס ל My Discogs
תלחץ על Profile
ותן פה את הלינק שקיבלת :)


נשמע ארוך אבל ניתן לזה צאנס

נחמד שתהיה לי רשימה של התקליטים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement