|
מזל טוב אילן (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
טיפה באיחור אבל לא הייתי פה ...
מזל טוב :) |
|
|
| Segev |
| בדיוק חזרתי מהעבודה אז איכולי גם טיפה באיחור מזל טוב אחי מקווה שאתה חוגג ברגעים אלה :] |
|
|
| Sm0keMachine |
כן גם אני מצטער על האיחור..
הרבה מזל טוב איש!!!
תמיד טוב לראות אותך במסיבות, גם כשאתה סחי.. ;) :rolleyes:
ונתראה באומן 17 מתחת לעמדה כשארמין ינגן :D |
|
|
| coby |
מזל טוב אילן
בן כמה אתה כבר ? |
|
|
| sh33p |
מזללללללללל טוב אילן !!!
עד 120 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מלא מזל טוב אילן!
ובהצלחה בהכל
:crazy: |
|
|
| Glenn-Holmes |
יהיה אם תסביר לי איך אני בדיוק מצטרף לדבר הזה ומעדכן אותו :D |
|
|
| Liran-A |
מזל טוב אחי!!
שתזכה להמון בריאות ואושר!! |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יהיה אם תסביר לי איך אני בדיוק מצטרף לדבר הזה ומעדכן אותו :D |
אתה נכנס לאתר הידוע http://www.discogs.com/
למעלה בצד ימין יש Create Account
אתר נרשם ועושה Login
ואז פשוט מחפש תקליט שיש לך וכשאתה מוצא, תכנס אליו ובצד ימין תלחץ Add to Collection
וככה עד שתוסיף את כל התקליטים שלך
בסוף כנס ל My Discogs
תלחץ על Profile
ותן פה את הלינק שקיבלת :) |
|
|
| DvJ |
מזל טוב אחי עד 120.......
בהצלחה בחיים ועם המוזיקה..........:p |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אתה נכנס לאתר הידוע http://www.discogs.com/
למעלה בצד ימין יש Create Account
אתר נרשם ועושה Login
ואז פשוט מחפש תקליט שיש לך וכשאתה מוצא, תכנס אליו ובצד ימין תלחץ Add to Collection
וככה עד שתוסיף את כל התקליטים שלך
בסוף כנס ל My Discogs
תלחץ על Profile
ותן פה את הלינק שקיבלת :) |
נשמע ארוך אבל ניתן לזה צאנס
נחמד שתהיה לי רשימה של התקליטים |
|
|
|
|