|
Selger mine Technics
|
View this Thread in Original format
| moore |
| Har 2x Technics 1210MKII og en Vestax PMC-270A Mixer som jeg har tenkt meg å selge. Alt er godt behandlet! Send mail til [email protected] for mer informasjon :) |
|
|
| Kimito |
| Gitt deg helt nå eller Pål ? |
|
|
| moore |
| Er ikke helt sikker enda egentlig.. Men får aldri tid mer. |
|
|
|
|