return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Threadscrewers-Plaza (pg. 3)
View this Thread in Original format
Ruben_Dubbink
na alle reacties enzo gelezen te hebben, moet ik toch mijn mening wat bijstellen. Je (Donna) hebt zeker gelijk als je het hebt over serieuze threads die worden verknaakt door onzinnige slingers aan het onderwerp. Daarom had ik het ook over 3/4 van de posts die de prullebak in kunnen. :) Aan het onderwerp van de thread is meestal wel te zien waar dit op uitdraait (onzin of geen onzin replies). Laten we dan maar houden op dat je bij serieuze topics ook serieus replied. Bij de, wat sommige nutteloze threads noemen, moet uiteraard ruimte zijn voor wat nutteloze reacties. Zoiets? Denk dat de meesten van ons het hier wel mee eens zullen zijn.

GreetZ RubDub
Donna
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik ben het hier mee eens, ik vind het alleen erg jammer dat wanneer IK het zeg (ja..meerdere malen) dan is het gezeik......en nu is t opeens wel weer goed.....ik snap jullie niet.....rare vogels...

/me zit in de hoek met een pruillip :)

Hmmmm zal ik r voortaan een *Prox en ik vinden...* post van maken??
*grinnik*
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Donna

Hmmmm zal ik r voortaan een *Prox en ik vinden...* post van maken??
*grinnik*

Damn Woman!! Je maakt me aan t lachen...ik haal snel wat modder op want zo gaat t niet langer :stongue:
Donna
:stongue: YEAH gimme bagger!!
Belangrijker....wat voor kleur bikini's doen we daarbij aan??:rolleyes:
Miss Proximus
Ik zorg voor de bikini's..name jij de make-up mee? :D
Donna
jah die name ik mee,heb trouwens wel in de gaten dat wij aaaaaaltijd degenen zijn die t zooitje moeten entertainen hiero,*niet eerlijk*

Heren?........:D :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Donna
:stongue: YEAH gimme bagger!!
Belangrijker....wat voor kleur bikini's doen we daarbij aan??:rolleyes:

Oei, dit gaat de goede kant op. Volgende keer als we samen op een feest zijn dan

Maar eerst

Donna
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Oei, dit gaat de goede kant op. Volgende keer als we samen op een feest zijn dan

Maar eerst

ZUGT,i rest my case........:D
Eye-Riz
quote:
Ik zorg voor de bikini's..name jij de make-up mee?

en jullie vragen mij niet mee?!? AL die gozertjes, knulletjes, aso's en nerds voor jullie ALLEEEEEN????? :mad:
Egoïstich hoor :D :D :D
Donna
rizzzzzzz!!! weet je nouw hoe je moet quoten,dan moet je op dat dingetje rechts onderin een post op quote friemelen en dan doet ie ut!!!
Leuk he??:D :D
En tuurlijk ga jij meej,we hebben alleen wel besloten t topless te doen,vin je nie erg toch?:p

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Eye-Riz

en jullie vragen mij niet mee?!? AL die gozertjes, knulletjes, aso's en nerds voor jullie ALLEEEEEN????? :mad:
Egoïstich hoor :D :D :D

Zou je iedereen in deze categorieen willen indelen, ben benieuwd wie er dan gaat flippe!!

naughty thought, but I like it :D
Donna
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

Zou je iedereen in deze categorieen willen indelen, ben benieuwd wie er dan gaat flippe!!

naughty thought, but I like it :D

Eeeeerst de meeting en daarna gaan we ze in hokjes plaatsen:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement