return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Trance Prylar?
View this Thread in Original format
Dj_Activated
Är det nån som vet om man kan beställa eller köpa trance prylar här i Sverige? Isåfall vart? Jag snackar om Affischer, slipmats, klistermärken, kläder, ringar, allt! :D

Tacksam för svar! Ps. Har kollat Saturn Return, Cum och Backtoplastic.
mindshooter
Saturn Return i sthlm har SKITCOOLA klockor för 200:- Man kan ställa in dom så dom sätter igång att blinka så länge man skakar på handen. Blinkar som snöflingor och så. Oerhört dansvänliga...gjorda på vit dimmigplast med isbjörnar som bakgrund och blinkar blått....köpte en förut som jag glömde på jobbet :( sen försvann den. Ska köpa en ny.

På Backtoplastic hittar du juh slipmats iaf......

Affischer kan du nog inte få tag på. Har varit flertalet sådana diskussioner på det stora forumet. Det enda man kommit med är en Oakenfold poster för 200£ japp jag skrev inte fel nästan 3000:- skulle man få betala för den tydligen.

Själv kan jag skryta med 3(!) InTranceWeTrust 06 affischer med samma motiv som på omslaget. Dom bad jag bad om i holland när jag var i black holes butik och köpte skivor ;)
Fick en bunt.
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Själv kan jag skryta med 3(!) InTranceWeTrust 06 affischer med samma motiv som på omslaget. Dom bad jag bad om i holland när jag var i black holes butik och köpte skivor ;)
Fick en bunt.


och nu frågar jag jättesnällt om jag kan få en av dom ;)
Dj_Activated
quote:
Originally posted by mindshooter

Själv kan jag skryta med 3(!) InTranceWeTrust 06 affischer med samma motiv som på omslaget. Dom bad jag bad om i holland när jag var i black holes butik och köpte skivor ;)
Fick en bunt.


Ok själv har jag en Holymen, Goliath 7 å en Mario Lopez affisch hehe kanske inte så mkt å skryta om :) vill ha fleeeeer, ska få ett nytt rum snart så jag måste pryda den med en massa fin fina grejor :)
mindshooter
Reveal: Ska överväga saken ;)

DJ Activated: Rätt fett :) Jag frågade om en goliath affisch som var uppsat vid golvet bakom(!) en stor cd hylla i en butik. Frågade om jag kunde få den men dom var tillräckligt fräcka för att säga att dom inte tar ner afficsherna! SUCK!
Dj_Activated
quote:
Originally posted by mindshooter
Reveal: Ska överväga saken ;)

DJ Activated: Rätt fett :) Jag frågade om en goliath affisch som var uppsat vid golvet bakom(!) en stor cd hylla i en butik. Frågade om jag kunde få den men dom var tillräckligt fräcka för att säga att dom inte tar ner afficsherna! SUCK!



Hmm va det i Skivhuset (eller skivbörsen, den vid drottning gatan) som du hittade goliath affischen på? :) Vart i Sverige bor du? vi kanske kan byta lite prylar hehe, du råkar inte ha nå dj utrustning / vinyl skivor eller ngt dyl.? :)
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Reveal: Ska överväga saken ;)


låter fint :)
om du dessutom är seriös så kan jag ju tänka mig att lägga lite cash...
mindshooter
quote:
Originally posted by Dj_Activated



Hmm va det i Skivhuset (eller skivbörsen, den vid drottning gatan) som du hittade goliath affischen på? :) Vart i Sverige bor du? vi kanske kan byta lite prylar hehe, du råkar inte ha nå dj utrustning / vinyl skivor eller ngt dyl.? :)


Haha hur visste du det??????? :D:D:D:D Ja det var det.....

Har bara 2 vinyl än så länge....vinylspelare ska jag förhoppningvis skaffa..... Jag bor i Bagarmossen i Stockholm :)

Reveal:Skulle det betyda så mycket för dig?
Dj_Activated
quote:
Originally posted by mindshooter


Haha hur visste du det??????? :D:D:D:D Ja det var det.....

Har bara 2 vinyl än så länge....vinylspelare ska jag förhoppningvis skaffa..... Jag bor i Bagarmossen i Stockholm :)

Reveal:Skulle det betyda så mycket för dig?


Du är inte den enda som har dregglat över den affischen hehe :) frågade dem idag om de hade nåra som de inte hade nytta för längre, men de hade inget :(

jaja är de nå rejv fester i helgen då?
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Reveal:Skulle det betyda så mycket för dig?


hade ju verkligen inte bangat, är ju sktisvårt att få tag på...

reveal
så här 1½ år efter tråden var aktuell kan jag glatt konstatera att jag nu har en "trance-affisch" :) Fick en (signerad) Marco V-affisch på Gorgeous senast, som kom upp på väggen idag
dj_hysterix
quote:
Originally posted by mindshooter
Reveal: Ska överväga saken ;)

DJ Activated: Rätt fett :) Jag frågade om en goliath affisch som var uppsat vid golvet bakom(!) en stor cd hylla i en butik. Frågade om jag kunde få den men dom var tillräckligt fräcka för att säga att dom inte tar ner afficsherna! SUCK!



hehe..jag var oxå där! om du såg noga..så fattades en affish.,...gissa vem som hade tagit den utan lov :p ;) ..sen har jag oxå en trance nation affish....
"MARCO V;AR52;AIRBASE;JOHN00FLEMMING"osv....:p ...

ska bl.a. göra med lera några gubbar och måla dom med fluoroserance färger...psykadelisk stajl...har även funderat på o göra backdrops:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement