|
PARTY!!!: [31-03-2006] MAURO PICOTTO - Kingdom, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| Meganite-AMS |
Vrijdag 31 Maart 2006
H.O.T. & Freshtechno presents: Mauro Picotto
Line up:
Mauro Picotto
Roland
Wouter de Moor
Location: Jan van Galenstraat 6 (Marcanti - Kingdom Venue - Amsterdam)
vvk: 20 Euro (Ticketbox)
more info: http://partyflock.nl/party/58767.html
www.freshtechno.com
 |
|
|
| TranceFool |
Leeft die nog?
Als we in het jaar 2003 leefden had ik graag een kijkje komen nemen :tongue3 |
|
|
| kolkiewolkie |
| Heeft iemand nog 'n recent setje van die kerel in de aanbieding zodat ik kan luisteren of het nog wat kan zijn ;) ? |
|
|
| Rubenderonde |
Heel vet! dikke stevige electrotechno!
Laatste plaat die ik gekocht heb van hem is funkytek! kicke plaat:D |
|
|
| franzelare |
idd, leeft die nog!
misschien wat om ff te gaan kijken! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Rubenderonde
Heel vet! dikke stevige electrotechno!
Laatste plaat die ik gekocht heb van hem is funkytek! kicke plaat:D |
Dat is echt de grootste grafplaat die hij ooit gemaakt heeft.. Duidelijk te merken dat Fergie er een grote hand in heeft gehad. |
|
|
| Meganite-AMS |
| dat wordt vet!! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by basd
Dat is echt de grootste grafplaat die hij ooit gemaakt heeft.. Duidelijk te merken dat Fergie er een grote hand in heeft gehad. |
idd afschuwelijk slecht:( |
|
|
|
|