return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Ik verkoop deze platen (prog. en techno) en puntgaaf!!! Doe een bod.
View this Thread in Original format
blighty
Hi all,

Ik heb de laatste tijd wat platen gekocht ivm het feit dat ik ga starten met draaien. Doordat ik nog niet precies wist welke stijl ik wilde gaan draaien ben ik wat gevarieerd gaan kopen. Om deze reden heb ik nog wat platen over. Ze zijn dus nooit gebruikt en dus punt en punt gaaf:)

Het betreft de volgende platen:

- Marco bailey - The hornet (original, claude young en the advent remixes) (Session recordings)
- Way out west - Intensify (Black Hole recordings)
- Mo-dem - Bits and bytes (inclusing Zero-Gi remix) (Clockwork recordings)
- Nick K. vs. Kid Vicious - Pants down spanking / Dope dog audition (Tsunami)
- X-press 2 - Smoke machine (Skint)

Doe maar een leuk bod, eventueel wil ik ook platen ruilen mits de platen ook in een zeer goede conditie zijn. Deze zijn praktisch nieuw. 2 zijn er niet eens uit de hoes geweest. (Nee, ook niet geluisterd, heb de Mp3's op de computer, vandaar) Platen die ik nog zoek zijn: Fridge - Paradise, Yves Deruyter - Feel free, Gouryella - Gouryella, yahel - vojage, Matt Darey - liberation. Tevens hou ik ook van stevige hardtrance zoals Yakooza - stronger (heb ik niet btw) en zo.

Ik hoor het wel, via mail, PM of als een reply.

Greetz,
Blighty
Optimus
zijn ze nog te koop?:D
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Optimus

je bent er ook weer eens vroeg bij he b33r :) ;)
AFTERNATIVE
Ik wil die MARCO BAILEY!!

ff pm'en oftie em nog heb:)
kreischer2000
onze graver:D
AFTERNATIVE
quote:
Originally posted by Optimus

ze waren nog te koop ja, ik krijg nu die Marco Bailey & Smoke Mashine en hij 3 platen van mij....je graven heeft eindelijk een x nut gehad:cool:
blighty
Hi all,

Haha, ja, wat graven al niet goed voor is :)

Greetings,
Blighty
Little Theseus
ik wil ook smokemachine! :(

khad toch wat bonzai/ nukleuz troep dubbel... ik had dit niet willen lezen :whip: :mad:
Optimus
quote:
Originally posted by Little Theseus
ik wil ook smokemachine! :(

khad toch wat bonzai/ nukleuz troep dubbel... ik had dit niet willen lezen :whip: :mad:

volgende keer zal ik hem niet opgraven maar gewoon jou eerst bellen en dan de thread doorgeven:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE

Privacy Statement