|
קיבלתי רישיוןןן
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| עברתי טסטטטט (שני) !!!!!!!!!!! :tongue3 :tongue3 :tongue3 |
|
|
| coby |
מזל טוב
אם יש לך רישיון על טרקטור\אופנוע אין לך מלווה, וגם לא תחוק של ה 2 |
|
|
| YuVaL |
| מזל"ט אחשלי.. סע בזהירות |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
תודות =]
וזה רישיון על מכונית |
|
|
| yaman |
מזל טוב אחי
סע בזהירות רבה |
|
|
| -AP- |
| תתחדש על הרישיון. לי המלווה נגמר עוד 4 ימים :) |
|
|
| omergunr |
| מזל טוב אלכס :-) |
|
|
| gErver |
מזל טוב אלכס.
סע פרוגרסיב ;) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by gErver
מזל טוב אלכס.
סע פרוגרסיב ;) |
חחח תודה |
|
|
| DjChook |
מזל טוב !
| quote: | Originally posted by coby
מזל טוב
אם יש לך רישיון על טרקטור\אופנוע אין לך מלווה, וגם לא תחוק של ה 2 |
מאיפה הבאת אתזה? |
|
|
| omergunr |
| הוא צודק... לכל החברים שלי שיש להם טרקטרון או אופנע.. הזונות נוסעים בלי מלווה :mad: :mad: |
|
|
| Segev |
| מזל טוב אחי שלי סע בזהירות חבר שלי עם שנה רשיון כבר הספיק לעשות טוטאלוס לאוטו של אבא שלו והתהפך למזלו יצא בנס.. |
|
|
|
|