return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
TMF presenteert: Armada Night, vrijdag 28 april, Heineken Music Hall
View this Thread in Original format
domineesje
Armada Night met Armin van Buuren
+ special guests Markus Schulz, Matthew Dekay and Perry O’Neil
Tijdens Koninginnenacht vrijdag 28 april aanstaande vindt in de Heineken Music Hall een nieuwe editie van de Armada Night plaats. Naast een 4 uur durende set van headliner Armin van Buuren zullen ook Markus Schulz, Matthew Dekay en Perry O’Neil achter de draaitafels te zien zijn. De avond is bovendien de officiële release party van de nieuwe Armin van Buuren A State Of Trance 2006 compilatie CD die half april uitkomt....




Vrijdag 28 april 2006
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: € 32,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 22.00 uur – einde 07.00 uur

Kaartverkoop start aanstaande zaterdag om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere Free Record Shops, postkantoren, VVV's en GWK's, AUB Ticketshop, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.
Synthesia
Nondedju ik was juist een schoon topicsken hierover in mekaar aan't steken. Ge zijt me weer voor!

Anyways kans is redelijk groot dat ik hier ook aanwezig zal zijn :)
domineesje
quote:
Originally posted by Synthesia
Nondedju ik was juist een schoon topicsken hierover in mekaar aan't steken. Ge zijt me weer voor!

Anyways kans is redelijk groot dat ik hier ook aanwezig zal zijn :)


loooooool van wie wist je het :o
BZRK
Jaja, de goesting is altijd groot, het vervoer ernaartoe meestal onbestaande :D
Jasperovitsj
32,5€ :nervous:
domineesje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
32,5€ :nervous:

en uw vervoer, en uw uitgaven, en dan eventueel verblijf (te moe om terug te komen), loopt op he :(
Bertn
wat heeft armijn met zijn haar gedaan???
BZRK
quote:
Originally posted by Bertn
wat heeft armijn met zijn haar gedaan???


Volgens mij gewoon een foto uit zijn kindertijd :D
MikeVee
De weinige haren die hij nog heeft, heeft ie laten groeien om dan over de kale plekken te kunnen leggen :D
TOR
de line-up is alweer om van te smullen..

maar die afstand zie ik echt niet zitten, zeker niet op een vrijdagavond :nervous:

domineesje
synthesia
kelly*
whuke
domineesje


wie nog?
Progrez
Ik ga er (anoniem) zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement