|
ITWT Release Party @ Pi 11-03-2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| KrissO |
Homokompaniet ? Haha. Bare fordi vi står oppstilt kuk i ræv når vi skal entre bygg ? :P
Transport ja, huff. Meget slapt ;) |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by KrissO
Homokompaniet ? Haha. Bare fordi vi står oppstilt kuk i ræv når vi skal entre bygg ? :P
Transport ja, huff. Meget slapt ;) |
slapt nei.. jeg har stått å måkt i utallige timer forrige uke.. så ikke kp4 én eneste gang oppe på holmenkollen.. |
|
|
| KrissO |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
slapt nei.. jeg har stått å måkt i utallige timer forrige uke.. så ikke kp4 én eneste gang oppe på holmenkollen.. |
lol kanskje vi holder oss unna bråk ? :P
Hva gjorde du ? Dro med dame inn i leiern ? Hoppet over gjerdet ?
Ødela spitten til Melan ? Skitnet til epaulettene til Gardesjef ?
Edit: Ah stemmer du krasja :)
Anyways, bare tre dager igjen nå :D |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by KrissO
lol kanskje vi holder oss unna bråk ? :P
Hva gjorde du ? Dro med dame inn i leiern ? Hoppet over gjerdet ?
Ødela spitten til Melan ? Skitnet til epaulettene til Gardesjef ?
Edit: Ah stemmer du krasja :)
Anyways, bare tre dager igjen nå :D |
Pssht, Melan er bare tøff i trynet. Han er ikke noe å være redd for, heller ikke Brekkehus. Han er godklompen selv... Kjørte han til Rena, han dreiv å quizza oss om Irland og sånn :P Bare helt lok. Han er også veldig glad i Sudoku... eller suduko eller wtf d heter.. |
|
|
| moore |
| Noen som vet om jeg får kjøpt på døra? Eller må man forhandsbestille billett? |
|
|
| KrissO |
Skal du kjøpe i døra så bør du være først i køen for å være sikret. De selger vel billetter fire steder. Tribal Trax (der Phynn skal signere klokken 14:30 på lørdag forresten) er utsolgt.
Jupiter i Youngsgata hadde max 10 stk. igjen når jeg var der i går og kjøpte et par til noen kamerater, så spørs hvor mye de har igjen nå.
Tror de la ut rundt 300 billetter og at de hadde solgt rundt 200 pr. i går.
Siste alternativene er jo Ljudia og Kentho som det står på flyern. |
|
|
| danielsebastian |
| quote: | Originally posted by KrissO
lol kanskje vi holder oss unna bråk ? :P
Hva gjorde du ? Dro med dame inn i leiern ? Hoppet over gjerdet ?
Ødela spitten til Melan ? Skitnet til epaulettene til Gardesjef ?
Edit: Ah stemmer du krasja :)
Anyways, bare tre dager igjen nå :D |
Haha ;) husker vi raida hver eneste kube når jeg var leirvakt, noen hadde hoppa over gjerdet :P |
|
|
| KrissO |
| quote: | Originally posted by danielsebastian
Haha ;) husker vi raida hver eneste kube når jeg var leirvakt, noen hadde hoppa over gjerdet :P |
Hehe! ;) Ja hender da det skjer noe som leirvakt også.
Mange som gleder seg til i kveld ? |
|
|
| danielsebastian |
| quote: | Originally posted by KrissO
Hehe! ;) Ja hender da det skjer noe som leirvakt også.
Mange som gleder seg til i kveld ? |
Jepp, gjør du ? |
|
|
| Sjodalf |
I'm there! :toocool:
btw, er det hu baben' i Mythbusters du har i sig'n din dj alfi? :D |
|
|
| Ariah |
| quote: | Originally posted by dj_alfi
hehe, hvor er det du er? |
er i 2. bataljon på skjold jeg. skulle så jævlig brukt den 8. permreisen den helgen her hvis det ikke hadde vært for at vi ruller ut til cold response i morra. hadde fått sett phynn på bursdagen min ellers :( |
|
|
| KrissO |
Da var det dagen derpå etter nok et fett party! :)
Så ikke alt for lovende ut når jeg kom dit rundt kvart på elleve, men det tok seg _sakte_ men sikkert opp etterhvert.
Stigma varmet opp med noe house saker, mens Jamie videreførte enda mer. På denne tiden var det vel egentlig ganske pakket der ? :)
Phynn, nok en stor nederlender ble hypet opp, men leverte!
Må si alle klasikkerne kom veldig brått på, men greit nok :D
Synd at dansegulvet der inne ikke er større, men klart, når det er umulig å komme seg ut så må jo folk ha noe sted å slappe av og sitte også.
Såeh, Phynn kommer 16. mai han også! ;)
Er bare å glede seg.
Her er det jeg noterte fra i går. Trenger hjelp.
Stigma
##. Coldplay - Talk (Junkie XL Remix)
Jamie
01. Signum - The Timelord (Signum's Spectral Balance Mix)
06. Holden & Thompson - Nothing (Hiver & Hammer Remix)
10. E-Craig - Call It A Day
11. Hammer & Bennett - Language (Santiago Nino Dub Tech Mix)
12. Signum - First Strike (Signum Signal 2004 Remake)
13. Paul van Dyk feat. Wayne Jackson - The Other Side (Martin Roth Remix)
##. Super8 - Cre8 (Mirco de Govia Remix)
##. Fictivison - Ringworld
##. Oliver Prime - Da Korah
##. Kenny Hayes - Daybreaker (Signum remix)
##. Tilt - New Day (David West Remix)
##. Bart van Wissen - ID
Phynn
01. ID
02. ID (not Solar Express - Magma according to Phynn)
03. Lange vs. Gareth Emery - Back On Track
04. ID (glemt)
05. Phynn - Lucid
06. Perasma - Swing 2 Harmony (Deserves An Effort Polyphony Vocal Mix)
07. Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
08. Primer - Skywalker
09. Phynn - Close Encounter
10. Binary Finary - 1999 (Gouryella Remix)
11. DJ Ernesto - Stop 9.5 (Phynn Salvation Remix)
12. Katana - Fancy Fair (Original Mix)
13. Tiësto - Adagio For Strings (Phynn Remix)
14. ID
15. Marco V - False Light (Original Extended Mix)
16. Ferry Corsten - Punk (Vocal Extended)
17. Gouryella - Gouryella (Original Mix)
18. Southside Spinners - Luvstruck (Alex M.O.R.P.H. Remix)
19. Martin Roth - Shockwaves (Summers Here Mix)
20. Nu NRG - Connective
21. Oceanlab - Satellite (Original Above & Beyond Mix)
##. Above & Beyond - Far From In Love (San Francisco Mix)
Bilder på:
http://angelus.servepics.com
http://vilya.blogg.no
http://www.repeat.no |
|
|
|
|