return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Monday Bar Sessions med MARCO V !!! ..::.. 30 april
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Monday Bar Sessions med Marco V !!!

Datum: 2006-04-30 (Valborgsmässoafton)
Tid: 22:00 - 04:00
Plats: Berns (nedre våningen, samma våning som garderoberna & toaletterna)
Stad: Stockholm
Arrangör: Monday Bar
Pris: 250 SEK förköp / 300 i dörren
Ålder: 23 (20 med förköpsbiljett)
Hemsida: http://www.mondaybar.com


DJ's

23.00-00.30 : Warmup DJ (tba)
00.30-04.00 : MARCO V


Förköp:
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkogata 21-23



http://www.marcov.nl
http://www.anna-agency.nl
http://www.mondaybar.com





Jag kommer iaf !!! :gsmile:


ps. Undrar varför inte MB blev vald till årets arrangör på SMC'06
Gate 42
Mer rejv på Berns! Givet att man glider dit :D
NooN
Så länge inte åldern överstiger 20 så ska jag försöka få råd att åka in :rolleyes:
benni
vafan är brats?
November
Jag kommer ialf nästan 100% säkert :)
Om jag inte jobbar förståss :(
lonne
quote:
Originally posted by benni
vafan ? brats?


Du behover inte oroa dig! Jag hade sjalv personalkort dar under 2 ars tid. Jag tycker att Berns har en bra blandning av gaster och lite brats. Stureplan ar val forst och framst snorungarnas tillhall.
hustler
Det är inte så mycket brats som hänger på Berns överhuvudtaget. Berns är ju främst kännt som ett vattenhål för reklam och media människor.

Låter som ett roligt event och riktigt bra val av lokal, synd att man inte kan komma.
mr_fisken
quote:
Originally posted by lonne
Du behover inte oroa dig! Jag hade sjalv personalkort dar under 2 ars tid. Jag tycker att Berns har en bra blandning av gaster och lite brats. Stureplan ar val forst och framst snorungarnas tillhall.


Han skrev ju "vad fan är brats?"

Brats är unga människor som antingen har eller tror dom har mycket pengar och försöker flasha med det. Slickat hår bakåt den så kallade manen är given och sen lite skjorta+kavaj och istället för att stampa så vevar dom med ena armen i takt till baywatch-themet
lonne
quote:
Originally posted by mr_fisken
Han skrev ju "vad fan är brats?"

Brats är unga människor som antingen har eller tror dom har mycket pengar och försöker flasha med det. Slickat hår bakåt den s?kallade manen är given och sen lite skjorta+kavaj och istället för att stampa s?vevar dom med ena armen i takt till baywatch-themet


Jo tack, jag vet per definition vad en *Brat* ar for typ av manniska.
Som jag forklarade har Berns en blandad publik och mycket media
folk som hustler namde. Vad ar det du vill ha sagt?
mr_fisken
quote:
Originally posted by lonne
Jo tack, jag vet per definition vad en *Brat* ar for typ av manniska.
Som jag forklarade har Berns en blandad publik och mycket media
folk som hustler namde. Vad ar det du vill ha sagt?


Att du gjorde en quote av något han inte skrev, du svarade på frågan varför är brats dära men han i själva verket frågade vad en brat är förnågot:)

Vizay
berns, jahapp då blire väl 23 dårå :P

Vore grymt nice att gå men jag är eventuellt upptagen med annat då, kan inte säga något på rak arm men det vore kul :)
lonne
quote:
Originally posted by mr_fisken
Att du gjorde en quote av något han inte skrev, du svarade p?frågan varför är brats dära men han i själva verket frågade vad en brat är förnågot:)


Alright man! Jag tog for givet att han visste vad en brat ar for nagot. Ordet figureas sa gott som varje vecka i tidningarna.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement