|
België SUCKS ZO HARD!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
Ik zou trouwens maar oppassen Mellow, want met uw looks zout ge wel eens voor een terrorist genomen kunnen worden :p
 |
|
|
| Tiger777 |
| Weer stof voor een flamewar.. Ik moei mezelf nemeer, Ik denk er allemaal het mijne van :rolleyes: |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Zehra
wa is da voor een opmerking? :rolleyes: |
tja als ge ooit in contact zou kome met alochtonen dan zou je het mss begrijpen :o |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by mellow_head
We hebbe het ammel gezien/gehoord/gelezen...de ontsnapping van Fehriye Erdal:
Waar the zijde mee bezig??? Onoplettenheid, complot met bewakers ofzo?? Kan het gelove da de wereld ons uitlacht. Kga later van nationaliteit verandere as da zo verder blijft gaan :whip:
Enfin, waar zou ze zich momenteel bevinden?
|
"joa joa, en wacht mor, wacht mor tot int stemkotje, dan zulde nekeer zien wie den baas is, wacht mor af, joa joa, ik zal ze het nekeer laten zien, da moet hier allemaal gedaan zijn, joa, joa, wacht mor"
Ik begrijp eerlek gezegd oek ni waar de shifty deze keer naartoe wil :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
tja als ge ooit in contact zou kome met alochtonen dan zou je het mss begrijpen :o |
LOOOOL!!!! ik kom er toch nooit tegen eh ;)
mss zou ik 't dan wel begrepen hebben ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
tja als ge ooit in contact zou kome met alochtonen dan zou je het mss begrijpen :o |
LOL :stongue: |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ik begrijp eerlek gezegd oek ni waar de shifty deze keer naartoe wil :p |
ik wil nergens naar toe schat,
het klinkt mss rascistisch maar je moet toch toegeven dat die mense hard kunne zage over hoe kut dit land wel is :toothless
ik moest daarnu net aan denke omda er terstraks nog ene tege mij aant janke was hoe kut de nederlandse taal is en dat em hier al 4 jaar woont en ze ze nog nie kent.
ok ik geef toe die opmerking was ver gezocht
en zehra, srry dat ik zei dat ge niet in contact komt met allochtonen
wie moet u anders bevredigen nadat jasper weg is
:toothless
srry graptje, tss ik zwijg |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
wie moet u anders bevredigen nadat jasper weg is
:toothless
srry graptje, tss ik zwijg |
joa poepeke, het zal best zen dage zwijgt, ge haalt er geen eer mee, alleen maar weer frustraties meer :p |
|
|
| Wildfir3 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik zou trouwens maar oppassen Mellow, want met uw looks zout ge wel eens voor een terrorist genomen kunnen worden :p
|
tutut, niet iedereen met ne zeepsmoel is nen terrorist hé jaspertje ;) |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
tutut, niet iedereen met ne zeepsmoel is nen terrorist hé jaspertje ;) |
ja, en hij kan het weten, hij's een janet me een zeepsmoel ;)
(graptjen e stief ;)) |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
en zehra, srry dat ik zei dat ge niet in contact komt met allochtonen
wie moet u anders bevredigen nadat jasper weg is
:toothless
srry graptje, tss ik zwijg |
Ge zijt echt zielig. Meer kan ik daar niet op zeggen. Als uw grapje nu eens grappig zou zijn, zou ik er nog mee kunnen lachen ...
& Benny, just close this :) |
|
|
| CygnusX |
Dicht :)
Beetje meer respect voor elkaar aub. |
|
|
|
|