|
Why Paul van Dyk
|
View this Thread in Original format
| eXos |
Yes, why!?!?!?!
I have to say: "not me kind of guy"
Try to change my way of thinking. Have already some sets from him. Innercity & stuff like that. To boring for me.
Well RESPOND PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Dwingo |
Try
Paul van Dyk live at Home (London)
and
Paul van Dyk live at Mayday 2000
Maybe those will change your mind. |
|
|
| Optimus Trance |
tsja...waarom praten de Nederlanders engels tegen elkaar???
En nu lopen we elke buitenlander in t Holland forum te dissen;) |
|
|
| Dj Alpha |
live @ mayday2000 0wned!
Ik vinnem wel kewl hoor :) |
|
|
| Miss Proximus |
Paul van Dyk is GOD!! en dat snap je pas echt als je hem zelf live hebt gezien.....hij heeft ZWAAAAAAAAAR mijn oren geruled afgelopen zaterdag....I LOVE HIM!!! :)
Lekkere BEUKsetjes met leuke melodietjes, nooit teveel dezelfde platen, altijd vernieuwend, en zijn remixen rulen de tent compleet :) woohoo!!!!!! |
|
|
| Ruben_Dubbink |
ik zal s een paar van die livesetjes downloaden,
kijken of ook mijn wat negatieve mening over PvD wat positiever kan worden.:) |
|
|
| Optimus Trance |
| hhehe, met t opdiggen van deze thread wilde ik t eigenlijk NIET over PVD hebben, maar ja:p:D:D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
hhehe, met t opdiggen van deze thread wilde ik t eigenlijk NIET over PVD hebben, maar ja:p:D:D |
haha optimus en Alpha zijn allemaal oude threads aan et opgraven.:D lol. |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by TranceFool
haha optimus en Alpha zijn allemaal oude threads aan et opgraven.:D lol. |
Ja je moet iets he als er bijna geen nieuwe threads komen
dan maar gaan graven tussen de oude topics :) |
|
|
| LowRider |
| kben nie zo van de pvd... heeft misschien ook een heel ietsepietsie klein beetje te maken met die commerciele top 40 nummertjes die ie heeft uitgebracht... hij draait verder wel ok... toch not my kind of dj... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
nooit teveel dezelfde platen, altijd vernieuwend, en zijn remixen rulen de tent compleet :) woohoo!!!!!! |
ik wilde ff zeggen dat hij niet echt vernieuwend is ofzo, hij draait altijd zijn eigen producties grijs (net als tiesto) en zullen we het maar helemaal niet hebben over "For An Angel" :)
voor de rest is hij wel cool hoor :) |
|
|
| Flippe |
| quote: | Originally posted by LowRider
kben nie zo van de pvd... heeft misschien ook een heel ietsepietsie klein beetje te maken met die commerciele top 40 nummertjes die ie heeft uitgebracht... hij draait verder wel ok... toch not my kind of dj... |
Tiesto draait ook zijn "Top40" liedjes, toch roelt hij zwaar ( vind ik dan ) |
|
|
|
|