return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Infravibe Recordings er født!
View this Thread in Original format
nephilim
Endelig i gang med mitt eget label, med god hjelp fra min venn Akki. Vi kommer til å fokusere på CD- og digitale utgivelser i sjangrene dance/trance/pop/breakbeats, med hovedvekt på trance. Vår første singel er allerede ute ( http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=326145 ) og kan kjøpes hos Filter og Tribal Trax, evt. www.musikkonline.no

Ikke glem å sjekke vår nye webside, den er rykende fersk

http://www.infravibe.com/
freeloop
Gratulerer så mye!:gsmile:
nephilim
takker :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement