|
שמועה, פול ואן דייק חוזר עוד כשלוש חודשים. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
עזוב אתזה שיש לו אופי מגעיל כזה והוא נורא פוליטי וסנוב....
אבל דיגיי ומפיק הואא תותחח וחסר אומנים שבאים לארץ אז תאמין לא יזיק לאף אחד שיבוא דיגיי שמגנן טראנס ועד שגם איזה דיגיי כזה כבר בא.... |
אני יחלוק עליך בתחום המפיק
הוא חסר השראה כך זה נראה כבר כמה שנים
ההפקות שלו מצליחות לשעמם אותי גם כשאני כבר בא בלי ציפיות
כדי גיי הוא רב-גוני ולעתים אפילו אי אפשר לדעת לאיזה ערב של פול ואן דייק תגיעו
ערב מלודי יחסית
או ערב של טכנו גרמני ישר לפנים
ועידן
שו ליזארד? |
|
|
| epsilon1 |
זה ליד ה-סו..באיזור שם
אחד שקורא לעצמו דיג'יי שם הפרח בגני ובלבלי אותו יחד עם ילדה סוכר של מוקי..
סט לפנים |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני יחלוק עליך בתחום המפיק
הוא חסר השראה כך זה נראה כבר כמה שנים
ההפקות שלו מצליחות לשעמם אותי גם כשאני כבר בא בלי ציפיות
כדי גיי הוא רב-גוני ולעתים אפילו אי אפשר לדעת לאיזה ערב של פול ואן דייק תגיעו
ערב מלודי יחסית
או ערב של טכנו גרמני ישר לפנים
ועידן
שו ליזארד? |
אם חושבים עלזה אז זה דווקא נכון הוא לא משקיע בהפקות שלו כמו שהשקיע בעבר....
אבל יש לו רמיקס ללהקה אהאה שיצא בסוף 2005 בכלל לא רע...
דה אודר סייד היה קטע מסחרי במטרה לעשות כסףף שמרטין רוט ודיפ דיש הצילו תקטע הזה...
והרמיקס שלו לסאמר דרים של קופדאם ופלאנט היה ממש לא הוא לא יודע למה ארמין ניגן אתזה ולא את של סטונפייס וטרמינל.... |
|
|
| Shahar |
| הליזרד בכלל זה מועדון של אתיופים |
|
|
| YoraY |
שבוע טוב:)
יש לי הרגשה שפול לא יחזור אלינו בשנתיים הקרובות
שיגעו לו תמח באומן הוא ממש סבל |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by YoraY
שבוע טוב:)
יש לי הרגשה שפול לא יחזור אלינו בשנתיים הקרובות
שיגעו לו תמח באומן הוא ממש סבל |
כן כן זה רישמי
פול ואן דייק מגיע ב 15 ליוני לאומן 17
15.6.06 Tel Aviv
PvD in Israel / Haoman 17
נתראה אז... :D |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by DjG
כן כן זה רישמי
פול ואן דייק מגיע ב 15 ליוני לאומן 17
15.6.06 Tel Aviv
PvD in Israel / Haoman 17
נתראה אז... :D |
WOW
חחחחחחחח קטע טוב...
DJG
תעזור לי לדעת מה השם של הטראק מהקליפ עם הבובה הזאת שבסמל שלך..? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
WOW
חחחחחחחח קטע טוב...
DJG
תעזור לי לדעת מה השם של הטראק מהקליפ עם הבובה הזאת שבסמל שלך..? |
mr oizo
זה משאני זוכר מהבובה
ונראה אולי נפקוד את האומן הפעם... |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
mr oizo
זה משאני זוכר מהבובה
ונראה אולי נפקוד את האומן הפעם... |
תשובה לעניין אח שלו |
|
|
| DjG |
Wow, Thanx Mickey for approving this....
without your approval, i guess it have still remained arumor :D:D:D
we all appreciate it. |
|
|
| DjG |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
mr oizo
זה משאני זוכר מהבובה
ונראה אולי נפקוד את האומן הפעם... |
אכן אכן
Mr Oizo
חרא טרק...נמאס מהר,
מותק של בובה |
|
|
|
|