|
EDDIE HALLIWELL @ BK Club Session ..::.. 7 april
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
EDDIE HALLIWELL till BK Club Session
Datum: 2006-04-07
Tid: 22:00 - 03:00
Plats: B&K
Stad: Linköping
Arrangör: Sweapsound
Pris: tba
Ålder: 20 (18 med studentleg)
Hemsida: http://www.sweapsound.com
DJ's:
- EDDIE HALLIWELL
Warmup: Under Sun LIVE
"Under Sun" har gjort låten man hör på Sweapsounds hemsida !
I'm there ! :gsmile: |
|
|
| jofawe |
| här haglar festerna! |
|
|
| zoric |
| , Det här lär bli grymt bra! :eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| jofawe |
*bump*
jag vill upp meeeeen, nån som vill åka med härifrån växjö?
har inte riktigt råd att åka dit helt själv nämnligen..
men lite sällskap? ;) |
|
|
| Kvicket |
| Jag fisken o staz kommer garanterat! Sen får vi se om vi får med oss gamle keddo... |
|
|
| zoric |
| Kommer att bli grymt svårt att få med någon till Eddie Halliwell, Men jag hoppas att det finns någon här hemma som vill med, det är trots allt bara 50km dit ;) |
|
|
| Joe Nas |
| jag bor ett par minuter från BK men jag har aldrig pallat mig dit på nån trance fest, ingen jag känner som gillar sån musik o folket som går på festerna , ska ut på gamla vanliga torsdagsklubben men jag är sugen på se Eddie. Har sett videos när han kör o han verkar grym som fan, inte just för han spelar låtar jag gillar utan att han är duktig som fan på mixningen :tongue2: |
|
|
| wingman |
| Snubblade även in på att Sebastian Brandt som är ena halvan av "Under Sun" även är ena halvan av "Selu Vibra". Så det blir nog lite "Divine" för er som lyssnar på deras warmup ;) |
|
|
| staz |
| tjo.. nån som ska bila å har plats? |
|
|
| jofawe |
jag hoppar över denna festen pga ekonomin, plus att det är inge vidare å köra hem till växjö ensam kl 3 på natten :|
Ni får se till att ha kul åt mig med nu.. då.. |
|
|
| knomaden |
Jag e tvungen o svika jag med, tid/pengar.
Dessa två ständigt trånga resurser :(.
Jofawe: Next time. Men då är det ju iofs "maj månad" - och då stavar vi MoS/Ace/Malmö. Oh, yeah! Men boka på Klaffen, ha't så enormt alla som är o spanar in Eddie Mix-virtous! *grym* är bara mellannamnet! |
|
|
| FredAcler |
| Va trist att ni inte kan komma, men om vi känner Klaffen rätt så lär det ju bli fler trevliga fester i Linköping. :) |
|
|
|
|