|
Ferry Corsten@Sentrum Scene 16. Mai!! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| alieu |
fytti helvete og fett!! sykt bra stemning og masse folk!
både ferry og deepdish rocka!! |
|
|
| Sjodalf |
Kanon kveld for sure! Ferry eide værre, og det lille jeg fikk med av Deep Dish var skikkelig smooth!
Bra jobb på tracklisten Kriss ;) Noen å fylle inn i ettertid:
02. Luminary - Wasting (Ronski Speed Remix)
11. Filo & Peri feat. Kathleen Fisher - Ordinary Moment
13, var Nitrous Oxide, yepp!
samt at han spillte: Sander van Doorn - Punk'd (Sean Tyas Remix)
Og her er det jeg klarte å få ned av Phynn's set:
01. ID
02. Lange Vs Gareth Emery - Back On Track
03. Johan Gielen - Physical Overdrive
04. ID
05. Perasma - Swing 2 Harmony
06. Phynn - Treasure Island
07. Fictivision Vs C-Quence - Symbols
08. Above & Beyond - Far From In Love (Remix)
09. Phynn - Lucid
10. ID |
|
|
| KrissO |
Nice nice Sjodalf! Venta på posten din ;)
Phynn spilte Above & Beyond's San Fransico Mix av Far From In Love ;)
Phynn spilte jo også Back On Track som nr. 2 på Pi den gangen, da aner jeg at nr. 1 også denne gangen var den Leon/Menno-souding saken som jeg må ha navnet på!
Faen at jeg kom for sent til Symbols altså! Og ikke minst originalen av Swing 2 Harmony :/
*se stygt på fozil* :haha:
Litt av Jamie:
01. Signum - The Timelord (Spectral Balance Mix)
##. Coldplay - ID
##. Clubbervision - ID
##. Funabashi - Daylight
##. Super8 - Cre8 (Mirco de Govia Remix)
Hvem skal på Menno til helga ? :) |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by KrissO
Hvem skal på Menno til helga ? :) |
vurderer det sterkt... |
|
|
| freeloop |
Kommer nok til å dukke opp på Menno, etter 90års-dagen til bestemor. Hun er veldig glad i å skjenke oss små stakkars barnebarn:D
Håper noen av dere fra forumet kommer! |
|
|
| Kimito |
Menno blir i første etasje...Desverre. Tro meg når vi sier at vi er like interessert i å komme oss opp igjen selv. På dette tidspunktet er det ikke noe vi kan gjøre, når det da pussess opp og diverse oppe i tredje etasjen.
However...Første etasjen denne gangen skal nok bli prydet med litt mer deko en de forrige gangene, så det skal nok bli en kanon aften!
Menno gleder seg vanvittig til å komme tilbake til Tigerstaden, og det blir utrolig hyggelig å ha han over igjen.
This will go down like a BANG! :D
Kan for øvrig allerede nå avsløre at Leon Bolier gjester Bang! og Oslo i August, men mer info kommer...
Vell møtt til lørdag! :) |
|
|
| Sjodalf |
update på Phynn tracklisten:
01. Aspekt - Hi Jack (Vocal Mix)
02. Lange Vs Gareth Emery - Back On Track
03. Johan Gielen - Physical Overdrive
04. ID
05. Perasma - Swing 2 Harmony
06. Phynn - Treasure Island
07. Fictivision Vs C-Quence - Symbols
08. Above & Beyond - Far From In Love (Remix)
09. Phynn - Lucid
10. ID
KrissO', tror det ikke var San Francisco Mixen han spillte, da må det ihvertfall ha vært en Dub version, siden SF mixen er full vocal on, mens den mixen Phynn spillte hadde minimalt med vocals..hum. |
|
|
| KrissO |
Visst faen. Rart, ante ikke at det fantes San Francisco Dub selv. Er da ganske sikker på det var den ? Men men.
, inviterte noen kamerater med ut på byen i morra jeg... deretter kom jeg på at det var Menno! :/ Grr. Jaja. |
|
|
| Kimito |
| Da får du dra med deg gjengen på Pi Kriss0... Du har å stille opp :p |
|
|
| Locazor |
| quote: | Originally posted by moore
Møtte enellerannen Tønsberg TA i køen utenfor der.. |
Det var nok meg det ja :D |
|
|
| Kimito |
| quote: | Originally posted by dj_palm
btw kimito det er ikke mulig å bruke et annet lokale fram til PI er pusset opp da? jeg syns den nederste etagen der er kansje oslos dårligste lokale (sorry at jeg er litt negativ), kansje det hadde vært mulig å få ting opp på sica eller noe mens vi venter? sica er fett lokale syns jeg. mener ikke å være krass. |
Det er desverre fysisk umulig. Greia er at når Pi ankom så åpnet dette muligheter for kvelder av alle sjangre av EDM for de under 20.
Grunnen til at ting har eksplodert litt og vært inne i en god periode med bookings på Pi er rett og slett muligheten klubben har foran de andre klubbene. Sika for eksempel er 20 års ID uannsett, og trance + 20 års er en bad combo. Derfor også Sika ikke kjører trance ;)
However...tro meg når jeg sier at jeg ønsker meg tilbake opp i tredje etasje ASAP selv, da det er knall lokaler fremfor første, men man må nesten ta det man har :)
Da Menno debuterte i Norge i fjor spillte han på gamle Cube Club, og jeg vil ikke påstå det er noe supert lokale det heller.
Anyways i kveld blir nok en bra kveld. Menno gleder seg og har med en hel del snacks etter at han nå har vært på ferie i 3 uker i det siste.
Be there...This will be a Bang! :D |
|
|
| Ariah |
jeg møter opp med et par kompiser i hvertfalll, skal bli kos. har ikke smakt alkohol på en måned :eek:
best han spiller solar express - magma ;) |
|
|
|
|