return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
RANK 1 & SIGNUM @ Club Aqua - Norrköping ..::.. 15 april
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
CLUB AQUA



Datum: 2006-04-15
Tid: 21:00 - 03:00
Plats: Otten Nattklubb
Stad: Norrköping
Arrangör:
Pris: 120 SEK presale / 180 SEK @ door
Ålder: 18


DJ's
Mainfloor:

- Rank 1 (NL - Armada, Black Hole Music)

- Signum (NL - Jinx, A State Of Trance)

- Tobbe (SE)(warmup)


Hardfloor:

- Brahme (SE - Tranceclubber.com)

- Albin (SE - Futurepeople.tk)

- Gulliwer Rush (CZ)


Förköp kommer finnas på Skivhuset-NKPG, Yngves-LKPG, C.U.M-STHLM
släpps inom kort, info om när kommer.
Extra ljud och ljus från musikservice-nrk.se



Detta är ju ett par dagar efter MBs fest... nåt att dra på !!!! :gsmile:
zoric
Jag är nästan garanterat där om jag inte ska till Tyskland och titta på Bundesliga-fotboll :eyespop:
Dragon Kick
Waababababa!!!!:eyes:

Skulle feeeeetgärna vilja dra på detta, enda problemet är väl hur man gör med boende, blir ju lite svårt att åka tåg eller buss runt 4 på morgonen:D

Någon som vet några billiga ställen att natta över på?:)
Vizay
rank 1 unt signum, my my det låter intressant :)

Stefan what say you, ta bilen dit? :)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
rank 1 unt signum, my my det låter intressant :)

Stefan what say you, ta bilen dit? :)

Lätt ja e på ! Räjjmobilen ?
Träncemobilen är avställd för tillfället...
Vizay
trancemobilen MK2 rullar som tåget ;)
zoric
En kompis och jag var inne på skivhuset idag för att köpa förköpsbiljetterna till den här festen, tyvärr så har de visst inte ens kommit till Skivhuset i Norrköping :wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement