return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
רינגטונים
View this Thread in Original format
YoraY
מה אחים שלי :P

רציתי לשתף אתכם ברינגטון הפצצהההההההה שהכנתי לעצמי במשך שעות ישבתי על זה

Pulp Victim - The World
http://www.geocities.com/amirim376/5.mid



מי שלא יודע איך הופכים את הדבר הזה לרינגטון אני לא אוכל לעזור חוץ מכמה צעדים פשוטים שאני עושה בפלאפון שלי...

סך הכל כל הנושא הזה של פלפוניה הוא ענקי אבל יש רעיון בסיסי שבדר"כ עובד



טוב אצלי יש "גלריה"->"הורדות גלריה"->"הורדות צלילים"->"סימניות נוספות"->ואז אני מקיש "אפשרויות"->"סימניה חדשה"->ושם אני דופק תכתובת ואז את הכותרת ואז אני נכנס לכותרת שעשיתי ולוחץ "מעבר אל" ואז הוא מזהה לי תקובץ מוריד לי אותו לאן שאני רוצה וזהו מכאן זה משחק ילדים...

מי שלא הולך לו קודם שיוודא שיש לו חיבור לאינטרנט בפלאפון אחר כך שפשוט יאלתר וינסה למצוא את המקום שבו מכניסים כתובת על מנת לגלוש או להוריד דרכה קובץ :>


בקיצור.... אני מקווה שאנשים יצליחו להוריד אני בנתיים נהנה טוסיק מהרינגטון הזה :)
DjChook
זה נראה לי יפחיד את ההורים שלי

בכל מקרה לדעתי עדיף ללכת על טרוטון :)
YoraY
איכס טרוטון לא סובל את זה...

אני בעד הרינגטון הישן הפשוט הקליט..
Segev
אם כבר מדברים אל טרוטונים יש למישהו איזה אתר טוב של טרוטונים יפים?
Dj Alex (ISR)
אצלי זה חלק מאסוט 234 ואני לא מחליף אותו בשומדבר =]
DjChook
פשוט תכין טרוטון!!!

לי יש פלאפון שמתחבר למחשב בבלוטוט, אז אני מכין טרוטונים ב
Easy mp3 sound recorder
וזהו, יש טרוטונים להכל :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement