|
Serious Sam 2!
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
כן!
סם העצבני השני יצא
זה היה משחק אחלה רק עם בעיה שהאינטרנט היה גרועעעעעעע בו
זה יצא מתי שהתחיל
ADSL....
המשחק כמעט אותו דבר
עם גרפיקה יותר טובה ונשקים חדשים אדירים!
בקיצור-הנאה! |
|
|
| Dj Moriano |
יפה
אחי יש לך אותו???
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
לא אני סתם כותב על זה....
מה אתה חושב?!? |
|
|
| arik |
אני יגיד לך מה אני חושב
אז מה שאני חושב זה שאני רוצה קודם את הראשון
שאני מנסה להוריד אותו כבר שנה
אבל זה מה שקורה שיש לך אינטרט שאפילו
9.600
מהיר בישבילו |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by arik
אבל זה מה שקורה שיש לך אינטרט שאפילו
9.600
מהיר בישבילו |
חחחח קרעת אותי
מוש אתה יכול להביא לי לינק להוריד אותו ? |
|
|
| DJ-Energy |
מוש
hook us up i love this game!! |
|
|
| MoSH_MaN |
בגלל שכל הבורדים הטובים נפלו
אני לא בהטוח יכול להביא לך
אבל דבר איתי ב
ICQ
יובל-אין לי בעיה לשלוח לך בדואר
מבחינת
SINGLE PLAYER
זה ממש לא כמו מדל הוף הונור
זה בעצם רק להרוג מפלצוחת כל הזמן
אני עדיין בשוק מהמשימה האדירה של מדל הוף הונור
נורמן די!
ועוד משהו זה היה הגחירסא בטה!
אתמול יצא
ה
STORE FINAL :( !!!!!! |
|
|
| DjChook |
אז רץ להוריד גם אותה
שכחתי שהמחשב שלי לא יסחוב את זה..
:( |
|
|
| SimonP |
| איך מדאל אוף הונור באמת? |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by SimonP
איך מדאל אוף הונור באמת? |
כל מי ששיחק בזה אמר שזה הכי מדהים בעולם |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by SimonP
איך מדאל אוף הונור באמת? |
באמת אחלה משחק...
וגם די חרא שהגירסה הראשונה שיצאה (יענו לאינטרנט) היא לא הסופית שבחנויות... ועוד זה שני דיסקים... טוב לא משנה, בטח אין כמעט שום הבדל. |
|
|
| MoSH_MaN |
Medal Of Honor Allied Assault Beta to Final Patch-Quark
:D
משחק ענק כל כך כיף
אחרי נורמן די הפסקתי לשחק אותו לאיזה שבוע ואתמול שיחקתי אותו עם חברים באניטרנט נט
אני יכול לשלוח לך את ה
PATCH
אנג'ט פיייר |
|
|
|
|