return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Serious Sam 2!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
כן!

סם העצבני השני יצא

זה היה משחק אחלה רק עם בעיה שהאינטרנט היה גרועעעעעעע בו

זה יצא מתי שהתחיל
ADSL....

המשחק כמעט אותו דבר

עם גרפיקה יותר טובה ונשקים חדשים אדירים!

בקיצור-הנאה!
Dj Moriano
יפה
אחי יש לך אותו???
;)
MoSH_MaN
לא אני סתם כותב על זה....

מה אתה חושב?!?
arik
אני יגיד לך מה אני חושב

אז מה שאני חושב זה שאני רוצה קודם את הראשון
שאני מנסה להוריד אותו כבר שנה
אבל זה מה שקורה שיש לך אינטרט שאפילו
9.600
מהיר בישבילו
DjChook
quote:
Originally posted by arik

אבל זה מה שקורה שיש לך אינטרט שאפילו
9.600
מהיר בישבילו


חחחח קרעת אותי


מוש אתה יכול להביא לי לינק להוריד אותו ?
DJ-Energy
מוש
hook us up i love this game!!
MoSH_MaN
בגלל שכל הבורדים הטובים נפלו

אני לא בהטוח יכול להביא לך

אבל דבר איתי ב
ICQ

יובל-אין לי בעיה לשלוח לך בדואר


מבחינת

SINGLE PLAYER

זה ממש לא כמו מדל הוף הונור

זה בעצם רק להרוג מפלצוחת כל הזמן

אני עדיין בשוק מהמשימה האדירה של מדל הוף הונור

נורמן די!

ועוד משהו זה היה הגחירסא בטה!

אתמול יצא
ה
STORE FINAL :( !!!!!!
DjChook
אז רץ להוריד גם אותה

שכחתי שהמחשב שלי לא יסחוב את זה..
:(
SimonP
איך מדאל אוף הונור באמת?
DjChook
quote:
Originally posted by SimonP
איך מדאל אוף הונור באמת?



כל מי ששיחק בזה אמר שזה הכי מדהים בעולם

Agent-Fire
quote:
Originally posted by SimonP
איך מדאל אוף הונור באמת?


באמת אחלה משחק...
וגם די חרא שהגירסה הראשונה שיצאה (יענו לאינטרנט) היא לא הסופית שבחנויות... ועוד זה שני דיסקים... טוב לא משנה, בטח אין כמעט שום הבדל.
MoSH_MaN
Medal Of Honor Allied Assault Beta to Final Patch-Quark

:D

משחק ענק כל כך כיף

אחרי נורמן די הפסקתי לשחק אותו לאיזה שבוע ואתמול שיחקתי אותו עם חברים באניטרנט נט


אני יכול לשלוח לך את ה
PATCH
אנג'ט פיייר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement