|
DanceTour 2006 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jp |
Tja, effe naar het zuiden rijden lijkt aantrekkelijk maar al die files en niet bestaande parkeerplaatsen zijn rete irritant.
Vanaf Hoorn/Den Oever rij je zo Friesland binnen en afgezien van een paard en wagen zijn de wegen leeg. Parkeren bij de boer :D |
|
|
| basvh |
| ze halen jammergenoeg weer allemaal dezelfde djs van stal. paar leuke groove djs voor feesten in de zon zou niet slecht zijn |
|
|
| HBtje |
vorig jaar armin op sensation en dag daarna op dancetour leeuwarden...
dit jaar ferry corsten op sensation... dag erna op dancetour leeuwarden??
:crazy:
als t maar niet tiesto is, dan wordt t zo triest druk... |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
er komt weer een nederlandse trance topper in leeuwarden, ik mag alleen nog niet zeggen wie:D en nee het is niet armin ;) |
Jean :eyes: |
|
|
| Ultravibe! |
| Nah, toch wel leuk dat er ook eens een keer in Eindhoven een dergelijk parijtje wordt gegeven.:D |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
er komt weer een nederlandse trance topper in leeuwarden, ik mag alleen nog niet zeggen wie:D en nee het is niet armin ;) |
Luna, Pavo, Dana, Tiesto:D , Ferry, Gielen? |
|
|
| Muppy |
| hehe meen mij ook nog een trance energy te herinneren waar pavo en max b grant stonden geprogrammeerd:nervous: |
|
|
| jp |
| Luna kan prima techno draaien dus dan zal trance ook geen probleem zijn :p |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by jp
Luna kan prima techno draaien dus dan zal trance ook geen probleem zijn :p |
hehe ja en techno draait hij niet eens zo onverdienstelijk... |
|
|
| jp |
| Op Q-Base bijvoorbeeld |
|
|
| HBtje |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
er komt weer een nederlandse trance topper in leeuwarden, ik mag alleen nog niet zeggen wie:D en nee het is niet armin ;) |
en nu wil ik weten ook ;) :toothless |
|
|
|
|