| Hell_Copter |
סוף סוף ראיתי את הקליפ...
זה היה אתמול באיזה 3 ורבע ככה לפנות בוקר
בוא נתחיל מהשיר עצמו...
בשביל שיר של אמ טי וי זה ממש טוב
ועכשיו נעבור לדני מינוג...
היא פצצה... בהתחלה לא זיהיתי אותה... ואז אחר כך השיער היה שונה ואיזה עיניים ירוקות ויפות ישלה... מדהימה
דרך אגב...
מה הרמיקס הכי טוב לשיר הזה?? |
|
|