return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Palme i Big Brother huset 2006 (från femmans Veckans Nyheter)
View this Thread in Original format
MiB
Va bara tvungen o göra om till wmv o streama till er som missade..

dom blev inte så glada över det i palme familjen hörde jag
(vilket kan va förstående men men ;) ...)
men om man tar det med glimten i ögat så måste man ju
än en gång säga att felix herngren tar fan priset.. så sjuk han e.
Ser verkligen inte ut som han =)




>>>CLICK ME<<<
jofawe
HAHA!

sjukt rolig.. såg den när det gick på femman..
nils
hahaha! det var riktigt kul :p
Connector
Haha! Fan, bigbrother verkar ju vara lite roligt ändå.... kanske ska börja kolla på det :)
Endre

äckligt sjukt men kul, på sätt och vis.
hustler
Hahaha :stongue: :haha: :haha:

Förbannat rolig, Felx Herngren är ett humor-geni!!
Snakebyte
Haha denna är skitbra! Helt klart ett klipp att spara på!
wingman
Veckans nyheter glänser till ordentligt ibland, men jag tycker programmet inte är direkt roligt mer än vissa delmoment.

När Schyffert i sin indianmundering testar sexställningar i skyltfönstret var klockren.

Likväl Felix i BB huset ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement