|
Palme i Big Brother huset 2006 (från femmans Veckans Nyheter)
|
View this Thread in Original format
| MiB |
Va bara tvungen o göra om till wmv o streama till er som missade..
dom blev inte så glada över det i palme familjen hörde jag
(vilket kan va förstående men men ;) ...)
men om man tar det med glimten i ögat så måste man ju
än en gång säga att felix herngren tar fan priset.. så sjuk han e.
Ser verkligen inte ut som han =)
>>>CLICK ME<<< |
|
|
| jofawe |
HAHA!
sjukt rolig.. såg den när det gick på femman.. |
|
|
| nils |
| hahaha! det var riktigt kul :p |
|
|
| Connector |
| Haha! Fan, bigbrother verkar ju vara lite roligt ändå.... kanske ska börja kolla på det :) |
|
|
| Endre |
äckligt sjukt men kul, på sätt och vis.
|
|
|
| hustler |
Hahaha :stongue: :haha: :haha:
Förbannat rolig, Felx Herngren är ett humor-geni!! |
|
|
| Snakebyte |
| Haha denna är skitbra! Helt klart ett klipp att spara på! |
|
|
| wingman |
Veckans nyheter glänser till ordentligt ibland, men jag tycker programmet inte är direkt roligt mer än vissa delmoment.
När Schyffert i sin indianmundering testar sexställningar i skyltfönstret var klockren.
Likväl Felix i BB huset ;) |
|
|
|
|