return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Rubenderonde.com Online!
View this Thread in Original format
Rubenderonde
Heya allemaal!
Sinds gisteren avond is mijn nieuwe website online!

te checken op www.rubenderonde.com ;)


Ook nog ff snel mijn top10 van Maart!


March 2006

01. ID - I Guess Its Just Meant To Be – White
02. Roger Liland – Azteca (Ruben de Ronde`s “I Progged My Pants Remix”)
03. Sebastian Brandt – Mysteria (Original) – Statement!
04. The Hacker - Traces (Oxia Remix)
05. Hertz – Lost (Original)
06. Ozgur Can – Dim The Lights - CD-R
07. LCD Soundsystem - Tribulations (Tiga`s Out Of The Trance Closet Remix)
08. A Boy Called Joni – Green Astronauts (Original) – Blackhole
09. Dimanche – Bιlem – Space Productions
10. Ferry Corsten - Whatever (Coburn Remix)
Unique2701
hey echt supercool.. ik kijk uit naar de promo's! ;)
Siesta
ok, bel de telegraaf ff, dit moet in de krant!:conf:
Rubenderonde
quote:
Originally posted by Siesta
ok, bel de telegraaf ff, dit moet in de krant!:conf:


:tongue3
Siesta
quote:
Originally posted by Rubenderonde
:tongue3


omdat je het zo lief vraagt

quote:


Spammen is NIET toegestaan (ook niet zonder toestemming van eigenaar van betreffende bron).



Staat gewoon in de regels :o
jp
Wat een vette site zeg. De nieuwe lieveling van Ddos Nederland :wtf:
kolkiewolkie
SPAM!

btw, je doet me denken aan een andere ruben hier op het forum :crazy: (en dan heb ik het niet over Ei of RV) :haha: .
ZZandirt
SPAM !!


(EN ff commentaar dan maar.... initial loadtime is te lang!! (en wat duurt het langst??? k vraag u eenmaal...tweemaal:

de reclame....FOEI!!!


en pagina 2... nooit begrepen,... ik dacht dat ik naar rdrdotkomm ging... moe ik NOG een keer klikken (??)



NEWS: VEEEEEEEEEEEETTTT
BIOGRAPHY: SPREEK JE MOERSTAAL MAN!!!!!! (ben gestopt bij "under the smoke of Rotterdam, tssssssss!!! ga straks fouten tellen ghehe)
DISCOGRAPHY: mooi hoor: nog niets gereleased, als je ff leest... (ALLE DRIE NIET!!! ZO KAN DRDIRT ook zijn eigen website vollullen ongereleased werk heb ik zat... ook nog gedraaid door volledig onbekende derde-en meerrangs DJ's in kutclubs)
SCHEDULE: mooi hoor dat Engels... (en je mag in estland draaien???? nounou) het enig dta vast staat zijn offline mixjes op schimmige internetradiostations, en daarvan nog maar 30 percent.
CHART: (??) paar plaatjes op een rij.... en nu? misschien moet je de namen van de artiesten wta beter oefenen...
EXTRA (prespictures): na lang wachten (weer die LT) krijg je zes foto's te zien, (m.i. van matige kwaliteit. maar dat mogen anderen beslissen.) zeer cool. ohja pres-pictures (of press pictures) zijn 2 woorden!!!)
EXTRA (Downloads) "exclusive free promo tracks and mixes" promomixes zijn toch altijd gratis?? tss
GUESTBOOK: unreviewed
LINKS: tranceaddict??????/ neeeeeeuuuh verder:
intrens werkt, raucocue ook, furry music is raucocue (?) gesture music: error 404 (no need explanin' that now is there),
ARTISTS FRIENDS link 1, 7, 10, en laatst werken niet...404 EN 1 U/C daarbij opent de ene helft in je eigen oh, zo trage subspace, en de andere helft in een nieuw venster... (OF het een, OF het ander, maar hiervan wordt ik zeeziek)
CONTACT: (-t&c: "We use your IP address to gather broad demographic information" tsssjeeeeeeeesussss..... demografische info uit een iplog????? tell me: hoe oud ben ik enzo??? haal je dat uit mijn IP-adres?? (ik stop hier...)


en als laatste: je stream is niet goed genoeg om een player te hebben. 1 sec op 10 is music. (met mijn D/s is helemaal niets mis...ovg)




kortom, een hele dikke vette onvoldeoende..... traag, fouten etc...



ik heb ook een pluspunt: je player begint niet automatisch.....

nog een pluspunt: dat kleine kruisje in de rechter bovenhoek....
magrec
Nou niet zo gemeen jongens ;) Maarre die site is ontzettend traag ja. Daar zou ik snel wat aan veranderen.
ZZandirt
quote:
Originally posted by magrec
Nou niet zo gemeen jongens ;) Maarre die site is ontzettend traag ja. Daar zou ik snel wat aan veranderen.



xou zeggen: trek en half uurtje uit om 'm goed te beoordelen..... deed ik ook.... (...)

helaas was mijn oordeel niet zo positief, echter heb ik er wel moeite voor gedaan..... ik baseer mijn oordeel niet op de frontpage, maar heb op elluk linkie geklikt en beoordeeld...


positiever kan ik het niet maken....

WebmaN
^jou commentaar maakt me wel nieuwschierig. zorgt in ieder geval voor een paar extra hits :P
ZZandirt
quote:
Originally posted by WebmaN
^jou commentaar maakt me wel nieuwschierig. zorgt in ieder geval voor een paar extra hits :P


ik ben misschien cynisch, maar wel eerlijk. hgehe


en je hebt zeker gelijk, aandacht is aandacht.... there's no such thing as "negatieve aandacht"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement