return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
The Essence #001 w/ Bebop & Glenn-Holmes On Pure.FM
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
אהלן חברים זמן להציג בפניכם את התוכנית השלישית שלי (כן זה באמת כבר מוגזם...) התוכנית הזו היא חשובה לי מאוד מאחר והתחנה הזו הוקמה לפני כשבוע אחרי כמה חודשי עבודה ע"י חבר שמטרתו העיקרית בהפעלת התחנה הזו היא א. גיוון של סגנונות
ב. די גיים שמנגנים אך ורק חומרים חוקיים - עם כל הקושי שבתוכנית נוספת הייתי חייב לתמוך בזה איכשהו ונכון לכרגע התוכנית שם היא דו-שבועית

התוכנית תגיש כל שבועיים (ימי שבת כל שבוע שני ורביעי בחודש) שעה ראשונה ממני שעה שניה של ביבופ שמוכר או שלא מהקטע עם סאנטיאגו נינו שנוגן גם באסוט
"strange candy"
קטע נוסף שלו שנוגן אצל מרקוס זוכה בימים האלה לרמיקס של אלביישן - יהיה נחמד לעשות את התוכנית איתו

השעה השלישית תהיה מוקדשת לאורחים לשעה נוספת מאחד מאיתנו או לכל משיעלה לנו בראש

היום (25.3.2006) התוכנית תהיה במתכונת הבאה

23:00-00:00 Glenn Holmes In The Mix
00:00-01:00 Bebop In The Mix
01:00-02:00 Jerry Chiu Guest Mix
אורח היום הוא גם אחד מהאנשים שעומדים מאחורי תחנת הרדיו הזו
היה לו סט אורח אצלי כבר בפרוג לנד מנגן פרוגרסיב טראנס

128kbps broadcast:
Dj Alex (ISR)
Where do i sign in?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
Where do i sign in?

the link is at the bottom of the post dude!
gErver
חומר חוקי זה טוב.

אני הולך לעבור מהפכה בחודשים הקרובים בשביל להפוך את התקליטיה שלי לחוקית,
מרגיש צורך לעשות את זה, פשוט מרגיש יותר טוב
כמה וכמה מאחר ואני מפיק טראנס.

טוב מספיק דיברתי עליי :)

מקווה להיות זמין מחר בשעות האלה
נשמע טוב.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by gErver
חומר חוקי זה טוב.

אני הולך לעבור מהפכה בחודשים הקרובים בשביל להפוך את התקליטיה שלי לחוקית,
מרגיש צורך לעשות את זה, פשוט מרגיש יותר טוב
כמה וכמה מאחר ואני מפיק טראנס.

טוב מספיק דיברתי עליי :)

מקווה להיות זמין מחר בשעות האלה
נשמע טוב.


שינוי מבורך
עלה והצלח
כל שאלה שהיא הרגש חופשי לפתוח כאן טרדים בנושא
אני מאמין שיש פה אנשים כולל אני שיוכלו לעזור ולכוון
חוץ מזה שבכלל יהיה נחמד לראות טרדים על תקליטים פה :D
gErver
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שינוי מבורך
עלה והצלח
כל שאלה שהיא הרגש חופשי לפתוח כאן טרדים בנושא
אני מאמין שיש פה אנשים כולל אני שיוכלו לעזור ולכוון
חוץ מזה שבכלל יהיה נחמד לראות טרדים על תקליטים פה


תודה,
תקליטים יהיה קשה לקנות בעתיד הקרוב,
אני לא ערוך להוצאות כאלה,
המצב הפיננסי קשה קשה, בנתיים אני ילך על מוסיקה דיגטילית
בחודשים האחרונים יצא לי לקנות כמה טראקים שאני מעריך ואוהב
ואחרי ששמעתי את הריפ של הקטע הקנוי
אני לא יכול לחזור אחורה, מאוד חשוב לי האיכות של הסאונד
בלי קשר לזה שהאנשים שמפיקים את הקטעים האלה יושבים שעות וימים שלמים
בשביל להפיק אותם, מגיע להם פרנסה

מקווה שלא ביאסתי אותך לגבי התקליטים,
פשוט לא מסתדר לי בתקופה הקרובה
אני מאמין שבעתיד יהיה התקדמות לכיוון הזה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by gErver
תודה,
תקליטים יהיה קשה לקנות בעתיד הקרוב,
אני לא ערוך להוצאות כאלה,
המצב הפיננסי קשה קשה, בנתיים אני ילך על מוסיקה דיגטילית
בחודשים האחרונים יצא לי לקנות כמה טראקים שאני מעריך ואוהב
ואחרי ששמעתי את הריפ של הקטע הקנוי
אני לא יכול לחזור אחורה, מאוד חשוב לי האיכות של הסאונד
בלי קשר לזה שהאנשים שמפיקים את הקטעים האלה יושבים שעות וימים שלמים
בשביל להפיק אותם, מגיע להם פרנסה

מקווה שלא ביאסתי אותך לגבי התקליטים,
פשוט לא מסתדר לי בתקופה הקרובה
אני מאמין שבעתיד יהיה התקדמות לכיוון הזה


לא ביאסת בן אדם
אני שמח שמנקודת המבט שלך אתה רואה את המציאות כמו שהיא
קנייה דיגיטלית היא לא פחות מוערכת על ידי מאשר קנייה של תקליטים
אני פשוט אוהב תקליטים:happy2:
מזל שאני לא גרוזיני...תקליט מרובע לא היה הולך טוב
הייתי חייב בדיחה בגלל השעה המאוחרת מצטער אם מישהו נפגע חח.
gErver
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לא ביאסת בן אדם
אני שמח שמנקודת המבט שלך אתה רואה את המציאות כמו שהיא
קנייה דיגיטלית היא לא פחות מוערכת על ידי מאשר קנייה של תקליטים
:happy2: אני פשוט אוהב תקליטים
מזל שאני לא גרוזיני...תקליט מרובע לא היה הולך טוב
הייתי חייב בדיחה בגלל השעה המאוחרת מצטער אם מישהו נפגע חח.


אני שמח שלא התבאסת :D

קנייה דיגטלית בהחלט מוערכת, אפילו מועילה ליוצרים יותר
כשזה מגיע לאנשים שאוהבים מוסיקה ולא מתקלטים
אלא רק רוצים את הקטע הספציפי ולתגמל את המפיק

נקווה שאין גרוזינים בטראנס אדיקט
יש מצב שהם עוד יקחו את הרעיון שלך ויעשו איתו משהו :happy2:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by gErver
אני שמח שלא התבאסת :D

קנייה דיגטלית בהחלט מוערכת, אפילו מועילה ליוצרים יותר
כשזה מגיע לאנשים שאוהבים מוסיקה ולא מתקלטים
אלא רק רוצים את הקטע הספציפי ולתגמל את המפיק

נקווה שאין גרוזינים בטראנס אדיקט
יש מצב שהם עוד יקחו את הרעיון שלך ויעשו איתו משהו :happy2:


אם הם ייקחו את הרעיון שלי ויעשו איתו משהו זה לא משמפחיד אותי
אני מפחד יותר מהאופציה שהם יקחו אותי ויעשו איתי משהו :D
gErver
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אם הם ייקחו את הרעיון שלי ויעשו איתו משהו זה לא משמפחיד אותי
אני מפחד יותר מהאופציה שהם יקחו אותי ויעשו איתי משהו :D


תתחיל להתפלל :D

בטוח יש אמצעי הגנה בפני גרוזינים..

מקסימום אני פה למלא את החלל שישאר :happy2:

ססתם, אני איתך נגד הגרוזינים עד הסוף המר
אחד בשביל כולם כולם בשביל אחד
:D

Glenn-Holmes
אוקיי הנה טראקליסטים של התוכנית

1st Hour: Glenn Holmes In The Mix

01. Dousk - Robot [Klik Records]
02. Terry Grant Feat. Jennifer Horne - I'll Kill You (Luke Chable Remix) [Bedrock]
03. Dousk - Florence [Klik Records]
04. Marris - Knowledge & Happiness [Nascent]
05. Snake Sedrick - You Belong To Me [Tilth]
06. Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts (Stel Remix) [Heavy Rotation]
07. Filterheadz Pres. Orange 3 - Your Eyes (Pillow One Remix) [Cdr]
08. Chicane - Halcyon [Xtravaganza] [Classic Moment]
09. Storyteller - Torn Apart [Only Records]

2nd Hour: Glenn Holmes In The Mix

01. Kosmas Epsilon - I Trance You [Hype]
02. Siberian Son - Ladybird (Drew Nichols Remix) [Toes In The Sand]
03. Andrew K & V-Sag - Fossil [Pure Substance]
04. Rhythm Code - Wrong Turn (Parham & Plaza Remix) [Babylon]
05. Alex Stealthy - Lane [Sog Chrome]
06. Habersham - Cloudbrake [Oliver Moldan Remix) [Audiotherapy]
07. Benz & MD - Percasins [Aurium Recordings]
08. Mert Medeni - Sinth [Sentient Audio Collective]
09. Benz & MD - Open Air [Aurium Recordings]

3rd Hour: Bebop In The Mix

01. Trentemoeller - Sunstroke
02. Wally Lopez - I'm coming to London (The Low End Specialists fish'n'chips dub)
03. Superchumbo - Everything U (Superchumbo mix)
04. Spectrum - Kinda New
05. The Egg - Walking Away (DJ Tocadisco remix)
06. Freeform Five - No More Conversation (Mylo remix)
07. Norman H - Wrapped in Plastic
08. Lindstrom - I Feel Space
09. Enzo Mori & Stephan Clark - First Class (electro mix)
10. Sharam Jey - Roxycity
11. Bebop - Glimmer (Original Mix)

יכול להיות שבהמשך השבוע יהיה לינק להורדה :D
Shahar
רק עכשיו שמתי לב לזה
יש לינק להורדה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement