return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Radio BU 99FM (pg. 2)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Ariels
בואו נקנה תחנת רדי במטבעות של 5 אגורות
:) :D :) :D :)
]
חחחחחחחחחחח זה מזכיר לי קטע שהיה בתוכנית של טום גרין למי שרואה
אתה רואה הוא בא כזה לחנות לקנות מחזיק מפתחות עם שק עצבני מלא מטבעות של 1 סנט
ואתה נקרע מצחוק מה הוא עשה שם
בסוף המוכר נתן לו אותו בחינם כי הוא ריחם על טום גרין ועל הטימטום שלו
Ariels
אז זה למה אני מקבל הכל חופשי ומביאים לי כסף ברחוב
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
אתה תביא ספינה אני אצייר דגל שחור כזה עם גולגולת

וגם יהיה לנו ג'ינגל כזה

"קול הפצצות the voice of trace"


אתה תביא אנשי עסקים שעשו את את הכסף שלהם בעסקאות נשק מפוקפקותעם איראן
אני יביא מי פה
ויש לנו סטארטאפ מטורף!!!!
NeMeSiS1234
לא אחי
מה שיצא לנו פה זה חבורה של פסיכים
:D
Dj Moriano
שמתם לב שכל ט'רד שאריאל שולח פוסט בו
נהפך לקרוע???

אריאל הגעתי למסקנה שיש לך רדיוס מיוחד
שאסור להיות במרחק של 10 אתרים ממך אחרת ניהיים קרועים כמוך.....

ולי יש בכיס חמש שקל אני ישים את זה בבנק ולאט לאט לאט לאט זה יהפוך להרבה כסף



ועוד משהו בכלל לא קשור פשוט חבל לפתוח על ט'רד

אתמול הייתי בקאזה במסיבה של בי יו
והיה שם גם ילד חדש שהגיע לשכבה שלי
הוא נראה כזה ילד תמים כי הוא באמת כזה
הוא נמוך ורזה ולא מזיק וגם לא מועיל
והוא גם טיפה קרוע

הוא בא עם תיק שאלתי אותו למה הוא בא עם תיק
הוא ענה כי לא היה לו כוח לקחת פאוץ' ושאלתי אותו מה יש בתיק
מה הוא ענה?! כמובן שפאוץ' הוא קצת דפוק
הוא גם רקד עם התיק על הגב

פתאום אני קולט מאבטח/שוטר קופץ עליו מצמיד אותו לקיר
איזה קטעים אני נקרע מצחוק והוא עוד שניה משתין במכנסיים חשבו
שהוא סוחר סמים או מחבל איזה קטעים
אם הייתם שם לא הייתם קמים חודש מהרצפה זה היה
כל כך מצחיק איך המאבטח מתנפל עליו והוא לא מבין הוא כזה ילד טיפש
פעם ראשונה שלו במסיבה הוא למד עד לא מזמן
בביצפר דתי
Hell_Copter
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

קרע אותי הקטע ששאלת אותו מה יש בתיק והוא אמר פאוץ!!!!!!!!!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Agent-Fire
חחחחחחחחחחחחחחח
איזה ילד מסכן
:stongue: :stongue: :stongue:

ועוד פעם :stongue: על הרדיוס של 10 אתרים מאריאל
חחחח
:D
Ariels
שימו
Firewall
!!! עכשיו
שאני לא יכנס לכם למחשב
ואז הוא לא יפסיק להשמיע
את הציפצופים של
back to earth
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Ariels
שימו
Firewall
!!! עכשיו
שאני לא יכנס לכם למחשב
ואז הוא לא יפסיק להשמיע
את הציפצופים של
back to earth

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחי אתה סרוט לגמריי
:stongue: :stongue: :stongue:
DjChook
יו אתם קורעים אותיייי

DJ-Energy
quote:
Originally posted by Ariels
שימו
Firewall
!!! עכשיו
שאני לא יכנס לכם למחשב
ואז הוא לא יפסיק להשמיע
את הציפצופים של
back to earth



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:

איזה שרוט....

:D
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue: :stongue:

איזה שרוט....

:D


יש לי שאלה:
מישהו הבין מה זה הפרצוץ הוורוד
בסמיילי הזה
:stongue:

לא הבנתי איזה פרצוץ זה אמור להיות


ואיראל איך במצבך אתה יכול להקליד על המחשב????!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement