return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חג פורים שמחח...............
View this Thread in Original format
DvJ
חג פורים שמייח לכל חברי הפורום.....
תבלו תצאו תהנו בחג הזה ובכלל ותמשיכו לשמוע מוזיקה איכותית......

:D :D
Dj Alex (ISR)
+1
Segev
חג שמח לכולם תעשו חיים!!!
yaman
חג פורים שמח לכולם
מקווה שהחג יעבור בשקט ובלי צרות

תבלו כולם תעשו חיים
coby
חג שמח
gErver
בתופים במחולות :D

חג שמח אנשים.

התחפשתי לדיג'יי :toothless
YoraY
-1

אבט"ש - ממחר
Liran-A
שיהיה לך בהצלחה באבט"ש....

ושיהיה לכולם חג פורים שמח ומלא במוזיקה משובחת!!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by YoraY
-1

אבט"ש - ממחר


לא מפנק לעשות אבט"ש בזמן שארמין מנגן באומן..
אבל לא נורא ידידי יש צרות גדולות יותר!

בכל מקרה פורים שמח לכולם........ :cool:
KrazyDJs
גנבו לי את הפלא יום שישי...
אבל התחלתי לעבוד באותו יום, ועבדתי גם בשבת, וגם אתמול, וגם היום כנראה אני אעבוד...ככה שאני מקווה שעד סוף החודש אני מכסה לפחות חלק מהתשלום לפלא החדש...

חוץ מזה בכיף, היום יוצאים אני מקווה...
שיהיה חג שמח לכולם :)

omergunr
חג שמח
זהירות עם הנפצים;)
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by omergunr
חג שמח
זהירות עם הנפצים;)

כל החוליגנים הברברים האלה מפוצצים לי נפצים מתחת לחלון זה לא ייגמר בטוב.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement