|
חג פורים שמחח...............
|
View this Thread in Original format
| DvJ |
חג פורים שמייח לכל חברי הפורום.....
תבלו תצאו תהנו בחג הזה ובכלל ותמשיכו לשמוע מוזיקה איכותית......
:D :D |
|
|
| Segev |
| חג שמח לכולם תעשו חיים!!! |
|
|
| yaman |
חג פורים שמח לכולם
מקווה שהחג יעבור בשקט ובלי צרות
תבלו כולם תעשו חיים |
|
|
| gErver |
בתופים במחולות :D
חג שמח אנשים.
התחפשתי לדיג'יי :toothless |
|
|
| Liran-A |
שיהיה לך בהצלחה באבט"ש....
ושיהיה לכולם חג פורים שמח ומלא במוזיקה משובחת!! |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by YoraY
-1
אבט"ש - ממחר |
לא מפנק לעשות אבט"ש בזמן שארמין מנגן באומן..
אבל לא נורא ידידי יש צרות גדולות יותר!
בכל מקרה פורים שמח לכולם........ :cool: |
|
|
| KrazyDJs |
גנבו לי את הפלא יום שישי...
אבל התחלתי לעבוד באותו יום, ועבדתי גם בשבת, וגם אתמול, וגם היום כנראה אני אעבוד...ככה שאני מקווה שעד סוף החודש אני מכסה לפחות חלק מהתשלום לפלא החדש...
חוץ מזה בכיף, היום יוצאים אני מקווה...
שיהיה חג שמח לכולם :) |
|
|
| omergunr |
חג שמח
זהירות עם הנפצים;) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by omergunr
חג שמח
זהירות עם הנפצים;) |
כל החוליגנים הברברים האלה מפוצצים לי נפצים מתחת לחלון זה לא ייגמר בטוב. |
|
|
|
|