|
Menno de Jong til Norge i Mai!
|
View this Thread in Original format
| Ciryon |
Surfa hjemmesia til Menno og fant dette: 20-05-06 | Oslo (Norway)
:D
Kimito sitter vel på mer info regner jeg med ;) |
|
|
| KrissO |
Wow, hehe. Det tar jo aldri slutt! ;)
Regner med han skal spille på et Bang! event ettersom du nevner Kimito ? ;) |
|
|
| Lokhèn |
Wow, hvirker som om noen med mye makt i trancemiljøet her i landet har fått en rakett langt opp i rævva... :tongue2
Nå får det bare holde seg sånn til neste år da jeg endelig har mulighet til å komme og... Hvis ikke skal jeg personlig sørge for å få festa en ny rakett oppi der.. :toothless |
|
|
| Kimito |
Oj da...Var egentlig aldri meningen at denne infoen skulle lekke så tidlig. Men får vel nesten bekrefte at Menno spiller på Bang! 20 Mai.
4 dager etter Ferry Corsten skulle gi det hele et lite positivt puff, don't you think?
La oss bare huske på Jonas Steur i Mars, for det kommer minst til å smelle like godt!
En liten videosnutt av Jonas i Polen for noen uker/mnd siden:
http://comtv.pl/index.php?inc=news&...flv/ESTUERA.flv
W00t w00t! :D |
|
|
| KrissO |
Ja den videoen er digg :D
Estuera - Flow \o/ |
|
|
| euphoria_ibiza |
mye som skjer dette året det skal være sikkert og visst
menno 20 mai det blir konge...dato'n er adda forlengst
håper oppmøte blir bedre enn sist lørdag :rolleyes: |
|
|
| Kimito |
Når det kommer til kvelden med Jonas så gikk partyet hvertfall ikke i minus, og de som kom koste seg i alle fall. Litt trist med tanke på at vi måtte stenge 02:00.
I tillegg kan det nok nevnes at å følge opp 2 uker med trance i forveien (Phynn ITWT, og Blackhole 80 Days Tour) ikke er en enkel greie.
Jonas kommer imidlertidig tilbake senere i år, og da forhåpentligvis med masse folk og strålende humør.
Anyways... La oss sammen sørge for at de besøkende på Ferry Corsten partyet 4 dager før Menno sin kveld får vite om dette og sparer litt på kruttet :D |
|
|
| freeloop |
| Spare på kruttet? Her skal det festes 4 dager i strekk:D |
|
|
| Ariah |
| har blitt flytta til vakttroppen, ble så jævlig skuffa når jeg fant ut at jeg skal være på vakt den 16. når ferry kommer :sadgreen: . Heldigvis så kommer jeg hjem 20. og da skal jeg feire med Menno :D |
|
|
| KrissO |
| quote: | Originally posted by Ariah
har blitt flytta til vakttroppen, ble så jævlig skuffa når jeg fant ut at jeg skal være på vakt den 16. når ferry kommer :sadgreen: . Heldigvis så kommer jeg hjem 20. og da skal jeg feire med Menno :D |
Er du i KP5 ? Er da lenge til partyet. Det er da bare å stå på så får du jo byttet. I verste fall bytt til deg en drittvakt. 4/2 slott elns eller 5/2 Skaugum elns :P Det blir nok verdt det :D |
|
|
| Ariah |
| dessverre så er jeg i kpA i 2. bn på skjold, og der er vaktene 2 uker på 2 uker av :( |
|
|
| KrissO |
| quote: | Originally posted by Ariah
dessverre så er jeg i kpA i 2. bn på skjold, og der er vaktene 2 uker på 2 uker av :( |
Oi faen dreit meg ut ;) Men dritt :/ |
|
|
|
|