return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Tranceport with Andy Moor - 21 April
View this Thread in Original format
wingman


«« Tranceport with Andy Moor »»
Date: 2006-04-21
Time: 22:00 - 02:00
Location: Ågatan 12
City: Karlshamn
Country: Sweden
Arranger: Tranceport
Price: TBA
Age: 18
Website: http://www.tranceport.se
DJ's:
22:00 - 00:00 Ludvig Faleij
00:00 - 02:00 Andy Moor
staz
andy e från england
>>FK
:haha:

var?
wingman
quote:
Originally posted by staz
andy e från england


Hjärnsläpp kom den kvällen, men nu har jag flyttat tillbaka hjärncellerna.
>>FK
då kanske du kan förklara vart denna företeelsen kommer att ske också :)
jofawe
quote:
Originally posted by >>FK
då kanske du kan förklara vart denna företeelsen kommer att ske också :)


en vild gissning är ågatan 12 i karlshamn...
SteveTranz4ever
«« Tranceport with Andy Moor »»
Date: 2006-04-21
Time: 22:00 - 02:00
Location: Ågatan 12
City: Karlshamn
Country: Sweden
Arranger: Tranceport
Price: 100 SEK
Age: 18
Website: http://www.tranceport.se
DJ's:
22:00 - 00:00 Ludvig Faleij
00:00 - 02:00 Andy Moor


:gsmile:
CJ InterCity
Räkna med mig :D

EDIT: sorry guys, fick en spelning i Rumänien samma dag :p (beklagar!)
wingman
snodde ditt inlägg rakt av Steve, hoppas du inte vill halshugga mig nu =)


Entrén är inte satt riktigt ännu, men det meddelas framöver.
Taket är max 100:- men det lutar mer åt 80:-

Lördagen 22 April kommer vi också att köra.

Linupen är då:
22:00 - 00:00 Dj Anders (progressive)
00:00 - 01:00 Dj zRo & Dj Fuego (trance)
01:00 - 02:00 Zendrion (hard dance / uk nrg)
knomaden
Välkomna att lyssna på mitt set även på lördagen, en fet TRANCE-HELG HELA VÄGEN UT UTAN KOMPROMISSER Alrightie!

Och Andy Moor är min nummer ett producer de gångna två åren när det gäller bästa låt!

I am SOOO there :).

Peace,
Anders

PS. Jag har ett set på TC / Livesets för den som vill lyssna in vad jag kommer lira - ungefär :). Det är på c:a 90 min. DS.

knomaden
Vilka stannar hela helgen ;) ??

Det blir en riktig smålandstrance i blekinge, först moi, sen grabbarna bakom "Rainbow Event" i Älmhult :). Rainbow har ett jätteevent i maj igen, Rainbow IV.

*bara ett tips*

Och avslutar gör ju en DJ från Kalmar :).

Bara en liten observation!

Kalmar, Växjö och Karlskrona/Ronneby högskolor/universitet håller på att organisera nytt regionssamarbete.

Kanske vi skall göra detsamma ;) ?

En av Captured's management (Mike Shivers etikett) bor ju i Kalmar :).

EDM South-Cheese ha ha ha.

Elektroniska Dansmusikregionföreningen Syd-Ost :).

Ursäkta min tråkiga humor, dåliga ordvitsar kommer när jag är slut i huvet - efter en hård vecka...

Nu chill :).

--
PS. Skulle bli jätteglad om ni laddade ner mitt promoset på TC och röstade där, men för er som känner för det kan också ta det här;
http://www.sustainopreneurship.biz/djanders/music/DJAndersPresPuLSatingBeats2006no1-192kbps.mp3http://www.sustainopreneurship.biz/...no1-192kbps.mp3
>>FK
jag kommer, ska bli kul och se om Andy suger så mycket som alla säger. en ide för framtida event vore att ta hit Jon O'bir så man får träffa the boss :D han hade krossat allt
EDIT: event i Älmhult? eller vad Anders? :happy2:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement