return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 
In Trance We Trust! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Unique2701
quote:
Originally posted by Gonzo
2 en een half uur :D

Was top. Ook een ontzettend dankjewel aan de aanwezige BETA's :). Was niet druk, maar wel o-zo-gezellig :)

nah ja, vanavond zie ik Finne wel en jullie niet :p
nz-fan
Pictures :D

www.atb-community.it/images/ITWT

groetjes
:)
Kaidreas
ook nog above and beyond-air for life
en jonas steur-catamara:cool:
djcresto
was een leuk avondje. na wat zoeken toch het stratumseind gevonden en daar toevallig vlakbij kunnen parkeren. Na 5 keer het stratumseind te hebben afgelopen kon ons toch iemand vertellen waar de backZtreet was.
De muziek was dik in orde. Op een bepaald moment stond die wel wat te stil en dat brak de sfeer een beetje vond ik.
LeonB
ik weet niet meer precies wat ik gedraaid heb, maar Signum - Push Through en Airbase - Escape zaten er iig tussen idd.

Ook nog:
Three Drives - Sunset on Ibiza (Above&Beyond Remix)
Precursor vs Frisky Warlock - Quotations
Leon Bolier - My Precious (Mesh Remix)
Interstate - Remember Me
Estuera - Moon Sugar
Fabb's X - Global Mission Sydney (Jonas Steur Remix)

en een hoop nieuwe eigen shizzle ;)
djcresto
quote:
Originally posted by LeonB

Leon Bolier - My Precious (Mesh Remix)

super track :D
Buoyant
Het was inderdaad echt wel de moeite. was een leuk feesie.
CygnusX
quote:
Originally posted by LeonB
ik weet niet meer precies wat ik gedraaid heb, maar Signum - Push Through en Airbase - Escape zaten er iig tussen idd.

Weet ge misschien nog welk nummer er achter Airbase - Escape kwam? Het was behoorlijk stevig, in de stijl van Katana, en deed wat denken aan Substate - Horizon (Mac Zimms Remix), met een uplifting breakdown.
Bunz
was Escape niet zen laatste track ?

anyway, ik vond het een geslaagd avondje. gezellig clubje en goeie muziek, wat moet een mens nog meer ? ;)
CygnusX
quote:
Originally posted by Bunz

Ja, dat kan. Het kwam in ieder geval na een heel goed nummer. Misschien na Push Through dan? :)

djcresto
quote:
Originally posted by Bunz

anyway, ik vond het een geslaagd avondje. gezellig clubje en goeie muziek, wat moet een mens nog meer ? ;)

volk en sfeer :p

opkomst was eigenlijk net niet bedroevend, toch voor de release party van een vrij bekende CD op blackhole. De Rector, waar de vorige beta party was is ongeveer evengroot en de sfeer was toch niet te vergelijken. Op in trance we trust ging het volk niet helemaal los.
Bunz
quote:
Originally posted by djcresto
volk en sfeer :p

opkomst was eigenlijk net niet bedroevend, toch voor de release party van een vrij bekende CD op blackhole. De Rector, waar de vorige beta party was is ongeveer evengroot en de sfeer was toch niet te vergelijken. Op in trance we trust ging het volk niet helemaal los.

.

Ik vond de sfeer ook wat te tam uiteindelijk :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement