return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Dumonde-live at rpr maximal-01-18-2002
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
טוב אז ככה הסט עצמו פצצה
זה סט עצבני של הארד טראנס
Tracklist:
01. DuMonde vs. Lange - Memory (Original Mix)
02. Ayumi Hamasaki - Trauma (DuMonde Remix)
03. Barthezz - On the Move (DuMonde Remix)
04. DuMonde - Never look Back
05. Angelic - Can´t keep me silence (DuMonde Remix)
06. Cosmic Gate - Exploration of Space (UK Mix)
07. Marco V - Godd
08. Microbe - Freezing
09. DuMonde vs. Lange - Memory (Special Radio Ext.)
10. Ian van Dahl - Will I (Lange Mix )
11. A-Nice - Orange Split
12. PvD vs. Delerium - Silence / For an Angel
13. Nightlife - Pro Agressive
14. Ayumi Hamasaki - Far away
15. Svenson & Gielen - Twisted
16. E.L.T. - Rescue Me (DuMonde Remix)
17. JamX & DeLeonCan U Dig it ? (Original)
18. Marc Aurel - Running

רוצו להוריד מ-
DjMixes2K
Hell_Copter
הסט נשמע לא רע בכלל...

אבל הבחירה של הטראקים קצת מפריעה לי...
אתה אומר שזה טראק מלפני שבוע והם בחרו לשים טראקים כל כך ישנים!?
משהו מוזר...
DJ-Energy
וואי וואי נראה סט חזק לאללה....
אבל אני שונא אנטי ליץ
(56k)
NeMeSiS1234
אחי מצטער על ה-
56k

ונכון שהטראקים ישנים אבל הסט עצמו פצצתי רק חבל שכל הזמן יש פרסומות ברקע זה הרי שודר ברדיו
Hell_Copter
אם יש דבר שאני שונא ברדיו ריפים זה לא האיכות הגרועה...
אלא זה שיש פרסומות
לא סובל את זה...
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אם יש דבר שאני שונא ברדיו ריפים זה לא האיכות הגרועה...
אלא זה שיש פרסומות
לא סובל את זה...

אם אתה לא סובל את זה אז אל תוריד את הסט הזה עד כמה שהוא פצצה יש בו הרבה פרסומות ושדרים מסריחים
Hell_Copter
שמע...
לי יש פחות מ 56 ואין לי מקום במחשב...
לא ממש תכננתי להוריד את הסט
אבל זה נחמד לשמוע תגובות שלכם...

דרך אגב ...
שמתם לב שהמלודיה ב
Jam X & De Leon - Can You Dig It (White Label)

היא של שיר משנות ה 80
Laura Branigan - Self Control
DjChook
אני הולך להוריד את זה כי בא לי איזה סט עצבני כי אני הכי אוהב הרדטראנס ואין לי משהו חדש יחסית

נמאס לי לחפש ברשימה של 800 שירים, שירים שאני באמת אוהב ואין לי כח לסדר
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DjChook
אני הולך להוריד את זה כי בא לי איזה סט עצבני כי אני הכי אוהב הרדטראנס ואין לי משהו חדש יחסית

נמאס לי לחפש ברשימה של 800 שירים, שירים שאני באמת אוהב ואין לי כח לסדר

אז אולי פשוט תלמד לסדר את ה- 800 שירים שלך כשאתה מוריד אותם ולא כשזה מתחיל להצטבר
DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

אז אולי פשוט תלמד לסדר את ה- 800 שירים שלך כשאתה מוריד אותם ולא כשזה מתחיל להצטבר



הם בסדר כרונולוגי
כל חדש עובר להיות ראשון

DjChook
יש שם גם הופעה של פול ואן דייק מרדיו בי יו
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DjChook
יש שם גם הופעה של פול ואן דייק מרדיו בי יו

איפה???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement