|
Dumonde-live at rpr maximal-01-18-2002
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
טוב אז ככה הסט עצמו פצצה
זה סט עצבני של הארד טראנס
Tracklist:
01. DuMonde vs. Lange - Memory (Original Mix)
02. Ayumi Hamasaki - Trauma (DuMonde Remix)
03. Barthezz - On the Move (DuMonde Remix)
04. DuMonde - Never look Back
05. Angelic - Can´t keep me silence (DuMonde Remix)
06. Cosmic Gate - Exploration of Space (UK Mix)
07. Marco V - Godd
08. Microbe - Freezing
09. DuMonde vs. Lange - Memory (Special Radio Ext.)
10. Ian van Dahl - Will I (Lange Mix )
11. A-Nice - Orange Split
12. PvD vs. Delerium - Silence / For an Angel
13. Nightlife - Pro Agressive
14. Ayumi Hamasaki - Far away
15. Svenson & Gielen - Twisted
16. E.L.T. - Rescue Me (DuMonde Remix)
17. JamX & DeLeonCan U Dig it ? (Original)
18. Marc Aurel - Running
רוצו להוריד מ-
DjMixes2K |
|
|
| Hell_Copter |
הסט נשמע לא רע בכלל...
אבל הבחירה של הטראקים קצת מפריעה לי...
אתה אומר שזה טראק מלפני שבוע והם בחרו לשים טראקים כל כך ישנים!?
משהו מוזר... |
|
|
| DJ-Energy |
וואי וואי נראה סט חזק לאללה....
אבל אני שונא אנטי ליץ
(56k) |
|
|
| NeMeSiS1234 |
אחי מצטער על ה-
56k
ונכון שהטראקים ישנים אבל הסט עצמו פצצתי רק חבל שכל הזמן יש פרסומות ברקע זה הרי שודר ברדיו |
|
|
| Hell_Copter |
אם יש דבר שאני שונא ברדיו ריפים זה לא האיכות הגרועה...
אלא זה שיש פרסומות
לא סובל את זה... |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אם יש דבר שאני שונא ברדיו ריפים זה לא האיכות הגרועה...
אלא זה שיש פרסומות
לא סובל את זה... |
אם אתה לא סובל את זה אז אל תוריד את הסט הזה עד כמה שהוא פצצה יש בו הרבה פרסומות ושדרים מסריחים |
|
|
| Hell_Copter |
שמע...
לי יש פחות מ 56 ואין לי מקום במחשב...
לא ממש תכננתי להוריד את הסט
אבל זה נחמד לשמוע תגובות שלכם...
דרך אגב ...
שמתם לב שהמלודיה ב
Jam X & De Leon - Can You Dig It (White Label)
היא של שיר משנות ה 80
Laura Branigan - Self Control |
|
|
| DjChook |
אני הולך להוריד את זה כי בא לי איזה סט עצבני כי אני הכי אוהב הרדטראנס ואין לי משהו חדש יחסית
נמאס לי לחפש ברשימה של 800 שירים, שירים שאני באמת אוהב ואין לי כח לסדר |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני הולך להוריד את זה כי בא לי איזה סט עצבני כי אני הכי אוהב הרדטראנס ואין לי משהו חדש יחסית
נמאס לי לחפש ברשימה של 800 שירים, שירים שאני באמת אוהב ואין לי כח לסדר |
אז אולי פשוט תלמד לסדר את ה- 800 שירים שלך כשאתה מוריד אותם ולא כשזה מתחיל להצטבר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אז אולי פשוט תלמד לסדר את ה- 800 שירים שלך כשאתה מוריד אותם ולא כשזה מתחיל להצטבר |
הם בסדר כרונולוגי
כל חדש עובר להיות ראשון |
|
|
| DjChook |
| יש שם גם הופעה של פול ואן דייק מרדיו בי יו |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DjChook
יש שם גם הופעה של פול ואן דייק מרדיו בי יו |
איפה??? |
|
|
|
|