return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Reeloop - Fucking Society
View this Thread in Original format
KroTrance
ARGH! E ständigt besatt av den! Sjukligt bra!
[Marco V Spelar den i sina nysate set's] Ingen som vet när den släpps? Vilken label?

Tror ni den skulle gå hem hos publiken i Sverige?
Trance, lr nåt...

PS. Åldersgräns på Energy?
Tack!
King of Clubs
Den har verkligen gått hem hos mej med iaf.

Hörde också denna på Marco V set och fastnade direkt.. vet att Kai Tracid spelar den oxå, men i Sverige har jag ingen aning..
x-dream
Helt klart en mycket skön låt.....Gillar den skarpt....Men i sverige tror jag inte att den skulle dug...Lite för hård kanske...
KroTrance
Jo, lite för trancy o hård.
Men visst e den cool!? Verkar som DJ Ötzi regerar i Sverige...
Surt... :rolleyes: Men det e ju bra o veta att nåra har schysst smak.

Faen, måste ha ett par vinylspelare! [o mixer] Going insane!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement