|
Reeloop - Fucking Society
|
View this Thread in Original format
| KroTrance |
ARGH! E ständigt besatt av den! Sjukligt bra!
[Marco V Spelar den i sina nysate set's] Ingen som vet när den släpps? Vilken label?
Tror ni den skulle gå hem hos publiken i Sverige?
Trance, lr nåt...
PS. Åldersgräns på Energy?
Tack! |
|
|
| King of Clubs |
Den har verkligen gått hem hos mej med iaf.
Hörde också denna på Marco V set och fastnade direkt.. vet att Kai Tracid spelar den oxå, men i Sverige har jag ingen aning.. |
|
|
| x-dream |
| Helt klart en mycket skön låt.....Gillar den skarpt....Men i sverige tror jag inte att den skulle dug...Lite för hård kanske... |
|
|
| KroTrance |
Jo, lite för trancy o hård.
Men visst e den cool!? Verkar som DJ Ötzi regerar i Sverige...
Surt... :rolleyes: Men det e ju bra o veta att nåra har schysst smak.
Faen, måste ha ett par vinylspelare! [o mixer] Going insane! |
|
|
|
|