|
כבוד למני לוי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
טוב.. אז בתקווה והוא יצא מזה
קריירת הכדורגל שלו כבר הסתיימה
:( |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
טוב.. אז בתקווה והוא יצא מזה
קריירת הכדורגל שלו כבר הסתיימה
:( |
אבל לפחות הוא חיי |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אבל לפחות הוא חיי |
צודק |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
צודק |
כמה שאני מקווה שכן
יכול להיות שהוא לא יצא מזה |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אבל לפחות הוא חיי |
צודק |
|
|
| Hell_Copter |
בהנחה שלא יקרה משהו יוצא דופן אין סיבה שהוא לא ימשיך לחיות חיים רגילים
אז אל תדברו על מה יקרה אם |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בהנחה שלא יקרה משהו יוצא דופן אין סיבה שהוא לא ימשיך לחיות חיים רגילים
אז אל תדברו על מה יקרה אם |
אחי
הוא לא יחזור לשחק כדורגל גם אם הוא ירצה
הוא לא קיבל חמצן דקה למוח!
יש 3 אפשריות
1.מוות
2.צמח
3.יהודה בוארון
אם הוא יצא כמו לפני שהסיכויין הם אחוז זה יהיה נס מאלוהים |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בהנחה שלא יקרה משהו יוצא דופן אין סיבה שהוא לא ימשיך לחיות חיים רגילים
אז אל תדברו על מה יקרה אם |
אני בספק.
במידה והוא יצא מזה (אמן ואמן) ספק יהיה לגבי מצבו. אפילו עם כביכול לא נגרם נזק מוחי ספק אם יתנו לו לשחק שוב, אחרי הכל זה חתיכת סיכון.
מה גם שלא הגיע לו חמצן למח זמן לא מבוטל, והרופאים כבר אמרו שישנו סיכוי שקיים נזק מוחי. אני מקווה בשבילו שהוא יצא מזה ויחזור לחיות חיים שקטים ובריאים. אם יחזור לכדורגל אז בכלל טוב. |
|
|
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
[B]
הוא לא קיבל חמצן דקה למוח!
|
מה קרה לך אחי, אם בן אדם לא מקבל חמצן למוח משהו כמו 12 שניות הוא מתהוא לא קיבל חמצן בערך 3-5 שניות
רוב הסיכויים שיהיה לו נזק מוחי |
|
|
| Hell_Copter |
לא הבנתם מה התכוונתי...
התכוונתי שהוא יחיה חיים רגילים
הוא לא ישחק יותר כדורגל... זה די בטוח |
|
|
|
|