return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
כבוד למני לוי (pg. 2)
View this Thread in Original format
nesher
שייצא מזה ומהר
DjChook
אמן יצא מיזה
DJ-Energy
טוב.. אז בתקווה והוא יצא מזה
קריירת הכדורגל שלו כבר הסתיימה

:(
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by DJ-Energy
טוב.. אז בתקווה והוא יצא מזה
קריירת הכדורגל שלו כבר הסתיימה

:(

אבל לפחות הוא חיי
DJ-Energy
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

אבל לפחות הוא חיי


צודק
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DJ-Energy


צודק


כמה שאני מקווה שכן
יכול להיות שהוא לא יצא מזה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

אבל לפחות הוא חיי


צודק
Hell_Copter
בהנחה שלא יקרה משהו יוצא דופן אין סיבה שהוא לא ימשיך לחיות חיים רגילים
אז אל תדברו על מה יקרה אם
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בהנחה שלא יקרה משהו יוצא דופן אין סיבה שהוא לא ימשיך לחיות חיים רגילים
אז אל תדברו על מה יקרה אם



אחי

הוא לא יחזור לשחק כדורגל גם אם הוא ירצה


הוא לא קיבל חמצן דקה למוח!


יש 3 אפשריות

1.מוות
2.צמח
3.יהודה בוארון

אם הוא יצא כמו לפני שהסיכויין הם אחוז זה יהיה נס מאלוהים
SimonP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בהנחה שלא יקרה משהו יוצא דופן אין סיבה שהוא לא ימשיך לחיות חיים רגילים
אז אל תדברו על מה יקרה אם


אני בספק.
במידה והוא יצא מזה (אמן ואמן) ספק יהיה לגבי מצבו. אפילו עם כביכול לא נגרם נזק מוחי ספק אם יתנו לו לשחק שוב, אחרי הכל זה חתיכת סיכון.

מה גם שלא הגיע לו חמצן למח זמן לא מבוטל, והרופאים כבר אמרו שישנו סיכוי שקיים נזק מוחי. אני מקווה בשבילו שהוא יצא מזה ויחזור לחיות חיים שקטים ובריאים. אם יחזור לכדורגל אז בכלל טוב.

DjNumShum
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
[B]



הוא לא קיבל חמצן דקה למוח!




מה קרה לך אחי, אם בן אדם לא מקבל חמצן למוח משהו כמו 12 שניות הוא מתהוא לא קיבל חמצן בערך 3-5 שניות

רוב הסיכויים שיהיה לו נזק מוחי
Hell_Copter
לא הבנתם מה התכוונתי...

התכוונתי שהוא יחיה חיים רגילים
הוא לא ישחק יותר כדורגל... זה די בטוח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement