return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
Hva er i grunn greia med det norske forumet her ?
View this Thread in Original format
Kimito
Det er vel ikke å legge skjul på at akriviteten her er så som så. Ta en titt på våre svenske naboers side, der er det liv og leven konstant. Greit de er et større land og bla bla bla, men det finnes fler trance interesserte i Norge uten tvil...

Syns virkelig aktiviteten bør ta seg opp her nå.... :p
Ciryon
Helt enig. Noe sier meg at det kommer til å ta seg opp utover våren.

Det er nok en del som ikke vet om dette forumet. Spre ordet :D
Lokhèn
quote:
Originally posted by Ciryon
Helt enig. Noe sier meg at det kommer til å ta seg opp utover våren.

Det er nok en del som ikke vet om dette forumet. Spre ordet :D


Er vel ikke så mange som vet om det nei... Det kan komme til å øke litt utover våren ja, sammen med alle happeningsene...
euphoria_ibiza
kimito du kunne ikke få sagt det bedre faktisk det eneste rommet på TA som det ikke skjer noe ...typisk norsk :rolleyes:
Ariah
det er begrenset med internett i hæren, men jeg gjør mitt beste :p
ziddy
Jeg kom inn her nå og så en hel haug med nye poster og var egentlig ganske imponert helt til jeg skjønte hvor lenge siden jeg var innom her sist.. :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement