return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 [2] 3 
Norske helter (pg. 2)
View this Thread in Original format
LeFunque
Får benytte sjansen jeg også da :D

Har en låt ute på labelet MUD nå som topper top20 på www.tidydigital.com , en egen EP med 2 låter som kommer ut på labelet Addiction Digital 1.mai og har nettopp signert full vinyl release på labelet Impact i London , drevet av hardtrance stjernene Phil Reynolds og Steve Blake som har mange titalls releases og mange fartsår i bransjen. Skal etter all sannsynlighet bort og spille selv på releasepartyet på The Fridge i London sammen med gutta.

Websiden vår er snart oppe, Ben Thomas fra Tidy jobber hardt med designet på den nå om dagen. Smakebit fra upcoming vinylrelease ruller i bakgrunnen på den midlertidige siden :

www.adrenaline-dept.com
moore
Terje Bakke er ikke nevnt enda. Han vant bedroom konkuransen til GDJB, og har sluppet to singler sammen Joni Ljungqvist. Og Skooma - Mephala er vel snart ute. Mye bra fra denne karen!

Og for å ikke glemme LikWit, han er annerkjent.
Trancenorway
+ Memories Of Tomorrow, (MOT). Leif Erik Gullanger


http://www.memories.no/index.php
Ciryon
Boom Jinx (Boomjinx?) \o/

Kyau vs. Albert - Kiksu (Boom Jinx Remix)
Boom Jinx - Come Play Perfect
Hawk L
Boomjinx blir stor! I det hele tatt begynner Skandinavia å ta seg litt opp igjen synes jeg

Siden en del andre her driver å skryter av hva som skjer får vel kanskje jeg si litt også da :P
I sommer kommer en EP fra meg ut på Anjunabeats/Anjunadeep ser det ut til. Akkurat nå kom remixen min av Bakke & Joni - Bali ut, samt at Mark Otten - So Serene (Hawk remix) skal få en utgivelse på Armind/Armada. Også har vi et par remixer på Alter Ego, Red Force og noen andre greier...
Har et par-tre låter til også som holder på å bli signa, men kan vel ikke rope for høyt om det enda :)
Er en del som skjer på dj-fronten også... får snart et stort program på en av verdens største satelittradioer. Kan heller ikke si så mye om det heller...


Så det så..... Hei forresten! har ikke posta så mye på det norske forumet her egentlig :P
Takker og bukker til dere som skrev at dere har tro på meg, skal gjøre mitt beste for ikke å svikte! hehe
nephilim
meg, meg, meg :D
DJ_Audun
gratulerer, det er jo stort!:cool:
freeloop
Mer som skjer for tiden enn jeg trodde! Stå på:D
Anjunabeats er en av mine favoritter for tiden, så det blir spennende å høre låtene dine Hawk:toocool:

Adrenaline Dept - Everybody tar forresten pusten fra meg. Knallbra låt.
vascotia
Norske trance artister som har gjort seg bemerka må vel være:


Haak - (Armada/Club Elite) Frenzy, Bass Shuttle++

Recluse - utgivelser som Isle Dauphine etc(Lost Language, DeepBlue) ++

Hawk - en del utgivelser\remixer på armada\anjunabeats ++(?)

Nephilim\Christian Zechner: [Hot Decks\Spectrum Sounds)(playlista på Tiesto in Concert 2, ASOT)

Kimito Lopez: Up and coming: future favourite, utgivelser på Fundamental\spectrum sounds\drizzly\real music.Meget god DJ! spillerjobber på Club Asta b.l.a

Terje Bakke: hatt noen collabs og div på store labels!

Dj Governor: release på b.l.a Armada sammen med danjo & styles!

Motionchild: Novascape ++

Vascotia (meg selv): Somatic Sense Recordings/Spectrum sounds/Novascape, (no#1 Dutch Dance Charts, tune of the month i Mixmag med "Calibro")! Kommer sansynligvis snikende med noe nytt i nærmeste fremtid...:)

dette er de jeg kommer på med det første.. sikkert flere der ute også.. :)
donk donk
Jeg kjenner DJ Governor, ganske grei kar lager bra musikk Red Woods er bare en av mange bor foresten her oppe for de som lurte.....

Kimito
www.djgovernor.com

Oppe nå...

Ørjan har også neste Intuition release... Arctic Globe EP... ;)
euphoria_ibiza
hørte den låten sist onsdag den var nice :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement