|
Anställd :D (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pjox |
Grattis!
En kram får du av mig vare sej du vill det eller ej ;) |
|
|
| ScuL |
Grattis, lycka till.
Själv står jag också framför det stora bytet mellan pluggandet och arbetslivet.
Skrämmande :nervous: |
|
|
| Laszlo |
| Klart jag vill...du är en av väldigt få aktiva tjejer här på SWETA, om inte den enda, så dessa bör man passa på att njuta extra mycket av :) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Laszlo
Klart jag vill...du är en av väldigt få aktiva tjejer här på SWETA, om inte den enda, så dessa bör man passa på att njuta extra mycket av :) |
Jag tror och hoppas att jag kommer få en mjuk övergång så jag slipper all ångest som många verkar ha...50% arbete och 50% skola som sakta övergår helt till arbete...verkar vara lättare att ta... |
|
|
| knomaden |
| När börjar deltidsgiget? |
|
|
| SteveTranz4ever |
Grattis-kram väntas i hytten Laszlo, den ligger alldeles bredvid karamellen på kudden :gsmile:
Vet inte om du bor hemma eller så men jag vet när jag fick mitt första jobb så öppnades nya dörrar och möjligheter för en...
Jag bodde då hemma och man levde som en kung... Köpte en jäla massa dyr kvallitetsstereo till bilen och därmed var Trancemobil MK.I född :gsmile:
När jag ser tillbaks så önskar jag att jag la pengarna på DJ prylar, men tiderna var annorlunda då... när var de nu... '96 föddes Trancemobilen. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by knomaden
När börjar deltidsgiget? |
Börjar nästa vecka.... |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Grattis-kram väntas i hytten Laszlo, den ligger alldeles bredvid karamellen på kudden :gsmile:
Vet inte om du bor hemma eller så men jag vet när jag fick mitt första jobb så öppnades nya dörrar och möjligheter för en...
Jag bodde då hemma och man levde som en kung... Köpte en jäla massa dyr kvallitetsstereo till bilen och därmed var Trancemobil MK.I född :gsmile:
När jag ser tillbaks så önskar jag att jag la pengarna på DJ prylar, men tiderna var annorlunda då... när var de nu... '96 föddes Trancemobilen. |
Bor icke hemma...flyttade hemifrån för tre år sedan. Skulle aldrig få för mig att flytta hem igen, inte till den råtthålan. Inte för att Växjö är någon världsmetropol, men i rydaholm är det fan lika dött som i en kista... |
|
|
| benni |
grattis
har nu vart och jobbat i drygt ett år, och inser nu att skolan är for the win ;)
men det beror ju på vilket jobb man har förstås. |
|
|
| St_Andrew |
Graaattis :D
Och en stoooor kram :D |
|
|
|
|