return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 
Anställd :D (pg. 2)
View this Thread in Original format
Pjox
Grattis!


En kram får du av mig vare sej du vill det eller ej ;)
ScuL
Grattis, lycka till.

Själv står jag också framför det stora bytet mellan pluggandet och arbetslivet.
Skrämmande :nervous:
Laszlo
Klart jag vill...du är en av väldigt få aktiva tjejer här på SWETA, om inte den enda, så dessa bör man passa på att njuta extra mycket av :)
Laszlo
quote:
Originally posted by Laszlo
Klart jag vill...du är en av väldigt få aktiva tjejer här på SWETA, om inte den enda, så dessa bör man passa på att njuta extra mycket av :)


Jag tror och hoppas att jag kommer få en mjuk övergång så jag slipper all ångest som många verkar ha...50% arbete och 50% skola som sakta övergår helt till arbete...verkar vara lättare att ta...
knomaden
När börjar deltidsgiget?
SteveTranz4ever
Grattis-kram väntas i hytten Laszlo, den ligger alldeles bredvid karamellen på kudden :gsmile:


Vet inte om du bor hemma eller så men jag vet när jag fick mitt första jobb så öppnades nya dörrar och möjligheter för en...
Jag bodde då hemma och man levde som en kung... Köpte en jäla massa dyr kvallitetsstereo till bilen och därmed var Trancemobil MK.I född :gsmile:

När jag ser tillbaks så önskar jag att jag la pengarna på DJ prylar, men tiderna var annorlunda då... när var de nu... '96 föddes Trancemobilen.
jofawe
Grattis laszlo!
Laszlo
quote:
Originally posted by knomaden
När börjar deltidsgiget?


Börjar nästa vecka....
Laszlo
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Grattis-kram väntas i hytten Laszlo, den ligger alldeles bredvid karamellen på kudden :gsmile:


Vet inte om du bor hemma eller så men jag vet när jag fick mitt första jobb så öppnades nya dörrar och möjligheter för en...
Jag bodde då hemma och man levde som en kung... Köpte en jäla massa dyr kvallitetsstereo till bilen och därmed var Trancemobil MK.I född :gsmile:

När jag ser tillbaks så önskar jag att jag la pengarna på DJ prylar, men tiderna var annorlunda då... när var de nu... '96 föddes Trancemobilen.


Bor icke hemma...flyttade hemifrån för tre år sedan. Skulle aldrig få för mig att flytta hem igen, inte till den råtthålan. Inte för att Växjö är någon världsmetropol, men i rydaholm är det fan lika dött som i en kista...
montana
grattis laszlo

benni
grattis

har nu vart och jobbat i drygt ett år, och inser nu att skolan är for the win ;)

men det beror ju på vilket jobb man har förstås.
St_Andrew
Graaattis :D

Och en stoooor kram :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement