|
הסצנה - עונה שנייה חוזרת לערוץ 3 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
אין להם משהו אחר לשדר והם חייבים לשדר
24 שעות ביממה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אין להם משהו אחר לשדר והם חייבים לשדר
24 שעות ביממה |
אשכרא
כל לילה יש איזה תוכנית מפגרת עשרים פרקים ברצף
לדעתי ערוץ 4 צריכים 24 שעות לשדר |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ואללה פשששששששש
ומה זה שכנים שכנים?
ומי יראה ביום שבת ב-2 בלילה טלויזיה? |
תתפלא אבל יש הרבה אנשים שנמצאים בבית בימי שבת בשעות האלה, לא כולם חייבים לצאת. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
תתפלא אבל יש הרבה אנשים שנמצאים בבית בימי שבת בשעות האלה, לא כולם חייבים לצאת. |
כמעט לכולם פה יש בית ספר פה יום ראשון..
אז אין סיבה שנצא בשבת... |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כמעט לכולם פה יש בית ספר פה יום ראשון..
אז אין סיבה שנצא בשבת... |
מה שנכון,נכון
איכס איך אני שונא את המשפט הזה...
אני כבר עשיתי
"UPGARDE"
Hell_Copter-
אמת. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה שנכון,נכון
איכס איך אני שונא את המשפט הזה...
אני כבר עשיתי
"UPGARDE"
Hell_Copter-
אמת. |
איבדתי אותך...
תן לי הסבר |
|
|
| NeMeSiS1234 |
למרות שזה לא קשור אלי
גם אני איבדתי אותך |
|
|
| MoSH_MaN |
בקיצור מה שרועי אמר
אמת. |
|
|
| Gil Shwarts |
הראו היום את דיפ דיש באומן 17
איזה אנשים צבעוניים יש שם :) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הראו היום את דיפ דיש באומן 17
איזה אנשים צבעוניים יש שם :) |
אוף!!
גם רציתי לראות
אבל נרדמתי |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
הראו היום את דיפ דיש באומן 17
איזה אנשים צבעוניים יש שם :) |
ראיתי את זה
איזה אנשים מוזרים השני אלה
זה עם הוורוד שלו והשני עם החליפה המוזרה שלו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יש לנו אנשים מאוד מוזרים אבל מאוד שמחים בעולם
:stongue: |
|
|
|
|