return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
הסצנה - עונה שנייה חוזרת לערוץ 3 (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
בראסמי
Dj Moriano
אין להם משהו אחר לשדר והם חייבים לשדר
24 שעות ביממה
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אין להם משהו אחר לשדר והם חייבים לשדר
24 שעות ביממה



אשכרא
כל לילה יש איזה תוכנית מפגרת עשרים פרקים ברצף

לדעתי ערוץ 4 צריכים 24 שעות לשדר
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואללה פשששששששש


ומה זה שכנים שכנים?


ומי יראה ביום שבת ב-2 בלילה טלויזיה?


תתפלא אבל יש הרבה אנשים שנמצאים בבית בימי שבת בשעות האלה, לא כולם חייבים לצאת.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


תתפלא אבל יש הרבה אנשים שנמצאים בבית בימי שבת בשעות האלה, לא כולם חייבים לצאת.


כמעט לכולם פה יש בית ספר פה יום ראשון..
אז אין סיבה שנצא בשבת...
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Hell_Copter


כמעט לכולם פה יש בית ספר פה יום ראשון..
אז אין סיבה שנצא בשבת...


מה שנכון,נכון

איכס איך אני שונא את המשפט הזה...


אני כבר עשיתי
"UPGARDE"

Hell_Copter-

אמת.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


מה שנכון,נכון

איכס איך אני שונא את המשפט הזה...


אני כבר עשיתי
"UPGARDE"

Hell_Copter-

אמת.


איבדתי אותך...
תן לי הסבר
NeMeSiS1234
למרות שזה לא קשור אלי
גם אני איבדתי אותך
MoSH_MaN
בקיצור מה שרועי אמר


אמת.
Gil Shwarts
הראו היום את דיפ דיש באומן 17
איזה אנשים צבעוניים יש שם :)

DJ-Energy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הראו היום את דיפ דיש באומן 17
איזה אנשים צבעוניים יש שם :)


אוף!!
גם רציתי לראות
אבל נרדמתי
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הראו היום את דיפ דיש באומן 17
איזה אנשים צבעוניים יש שם :)

ראיתי את זה
איזה אנשים מוזרים השני אלה
זה עם הוורוד שלו והשני עם החליפה המוזרה שלו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יש לנו אנשים מאוד מוזרים אבל מאוד שמחים בעולם
:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement