|
Armin Van Buuren - at 99Esc Radio 16.03.06
|
View this Thread in Original format
| DvJ |
קיצצר כל מי שלא הלך למסיבה באומן לפי מה שהבנתי יש שידור שלו בשעה 1 ברדיו 99 אסקייפ.....
אז כל מי שבא לו לשמוע ....
Live Stream From 99Esc Radio
יהיה טראקליסט .....
נ.ב.
כן אני יודע שזה מבאס עדיף להיות באומן עכשיו אבל מה לעשות זה עדיף מכלום....:( |
|
|
| dan_yarok!! |
אני יודע שלא רשמתי פה כבר עשרים שנה בערך
אבל אני עדיין מסתכל כאן
אךךךךךך כלכך רציתי להיות באומן אבל מה לעשות מבאס להיות בן 17 וחצי היום
בכל מקרה אני ער ולא מתכוון להחמיץ שנייה
הטרקליסט תפורסם פה? |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
אני יודע שלא רשמתי פה כבר עשרים שנה בערך
אבל אני עדיין מסתכל כאן
אךךךךךך כלכך רציתי להיות באומן אבל מה לעשות מבאס להיות בן 17 וחצי היום
בכל מקרה אני ער ולא מתכוון להחמיץ שנייה
הטרקליסט תפורסם פה? |
כה.... |
|
|
| dan_yarok!! |
| quote: | Originally posted by DvJ
כה.... |
תודה כפרה
אני הולך להכין לי קפה בינתיים :) |
|
|
| YO-I |
אתם בטוחים שיש שידור חי מהמועדון? כי בינתיים משדרים סט של ארמין ולא לייב
:conf: |
|
|
| gErver |
יאללה ארמין !!
תן להם בראש.
איזו הרגשה מבאסת לשמוע שידור רדיו ממועדון בארץ :happy2:
טיון איייייייייייייייין. |
|
|
| dan_yarok!! |
| אלה התחיייל!!! |
|
|
| DvJ |
זה לא אמור להיות ישיר מהאומן נירא לי....
אני חושב הוא הכין סט ונתן להם לנגן אתזה בתחנה
אני גם לא רואה אותו בתחנה..... |
|
|
| dan_yarok!! |
| quote: | Originally posted by DvJ
זה לא אמור להיות ישיר מהאומן נירא לי....
אני חושב הוא הכין סט ונתן להם לנגן אתזה בתחנה
אני גם לא רואה אותו בתחנה..... |
רואים אחד עם קוקו
אולי הוא הכין להם סט מיוחד ל99 באמת
בלי קשר למה שהוא מנגן באומן |
|
|
| gErver |
..אנלא יודע
.....משהו בכל העניין לא נראה לי
יש לי הרגשה שאין שידור בכלללל. |
|
|
| dan_yarok!! |
| quote: | Originally posted by gErver
..אנלא יודע
.....משהו בכל העניין לא נראה לי
יש לי הרגשה שאין שידור בכלללל. |
הם אמרו שיש שידור מיוחד של ארמין ואן בורן
אבל לא אמרו אם זה לייב מהאומן או לא יודע מה |
|
|
|
|