return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
1.2.2002 - Tamar's (אלנבי 111 ת"א)
View this Thread in Original format
DJ-Energy
כן ראיתי את הפלייר הזה בביצפר
יום שישי הזה במועדון שקוראים לו
Tamar's
אלנבי 111 ת"א

אולם 1:
Dj Boogie Ben (80's,70's)
Dj Oren Kok (Techno)
Dj Robert Gitelman (Club trance)

אולם 2 (Main Event)

Dj Angelo From Amsterdam

:)
DjChook
התמרז זה מועדון של סבנטיז ! ובוגי בן הוא הרזטדנט שלהם

בכל מקרה, יש גם מסיבה ממש טובה באקו עם ברביקיו חופשי

פרטים בהמשך, כי לא לקחתי הזמנה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by DjChook
התמרז זה מועדון של סבנטיז ! ובוגי בן הוא הרזטדנט שלהם

בכל מקרה, יש גם מסיבה ממש טובה באקו עם ברביקיו חופשי

פרטים בהמשך, כי לא לקחתי הזמנה


אני תמיד שומר הזמנות
למקרה ויהיה משהו

אני מקווה שירשו לי ללכת (אמא פולניה) ד

:)
NeMeSiS1234
השאלה היא לאיזה גילאים זה?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
התמרז זה מועדון של סבנטיז ! ובוגי בן הוא הרזטדנט שלהם

בכל מקרה, יש גם מסיבה ממש טובה באקו עם ברביקיו חופשי

פרטים בהמשך, כי לא לקחתי הזמנה


באקו יש מסיבה ביום שישי בסגנון המערב הפרוע
הנחה לאלה שבאים עם כובע קאובוי

יהיה שם את רוברט גיטלמן ואת תומס
וגם את בוגי בן... שנראה לי הוא הפך להיות רזידנט גם באקו...
אני מתכוון באולם של האייטיז והסבנטיז

הולך להיות מסיבה בת זונה... לפחות נראה לי ככה..
אולי אני יקבל חינם
אם הרבה חברים שלי יבואו אז כמעט בטוח שאני מקבל חינם
Flotser
חחחחח

למועדון הזה לקחו את הבית ספר שלי בחנוכה...

לא מקום משהו , די קטן ומסריח...

אבל אם אתה הולך אחי אז תהנה!
Dj Moriano
איזה גילאים???
DJ-Energy
מישהו חוץ מפלוצר היה שם?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement