|
Heroes 4
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אם מישהו יודע מתי זה יצא
וכבר פרטים על מי שהולך לפרוץ את זה
מוש אני יודע שאתה חזק בקטעים האלה
אני ממש חייייייייב את זה |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אם מישהו יודע מתי זה יצא
וכבר פרטים על מי שהולך לפרוץ את זה
מוש אני יודע שאתה חזק בקטעים האלה
אני ממש חייייייייב את זה |
אחי אני חזק בדברים האלה אבל אפילו אני לא יודע מתי זה יצא
נראה לי בעוד כמה חודשים
בתקווה :D |
|
|
| Narcotic Mind |
תכנסו לאתר של
3DO
אומרים שזה יוצא במרץ |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
תכנסו לאתר של
3DO
אומרים שזה יוצא במרץ |
אני אתר ואני לא רואה את זה בכלל.... |
|
|
| DjChook |
אמרו לי זה יוצא בסוף ינואר
יעני עכשיו |
|
|
| MoSH_MaN |
| גם אני שמעתי משהו כזה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
גם אני שמעתי משהו כזה |
אז יאלה אח שלי
סומך עליך |
|
|
| arik |
אחי אני פשוט חייב את המשחק הזה פשוט חלום
ובכלל מאיפה משיגים מישחקים חדשים בחינם
לא מוצא אתרים ולא מוצא בקאזה
ובמירכ עד שמישהו מתפנה שנים
אז מאיפה??? |
|
|
| nesher |
אחחחחחחחח
איך אני זוכר את הימים שהתנחלו אצלי 7 8 ילדים רק כדי לשחק הירוס 2
יאללה
ב3 כבר לכולם היה מחשב והיינו עושים תורות אצל מי משחקים
היו ימים!!! |
|
|
| MoSH_MaN |
ברכות על הסופרים :D
כן
הירוס משחק גדול
הבעיה ב3 שזה היה אותם טירות כמו ב2 |
|
|
|
|