return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Heroes 4
View this Thread in Original format
DjChook
אם מישהו יודע מתי זה יצא
וכבר פרטים על מי שהולך לפרוץ את זה

מוש אני יודע שאתה חזק בקטעים האלה

אני ממש חייייייייב את זה
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjChook
אם מישהו יודע מתי זה יצא
וכבר פרטים על מי שהולך לפרוץ את זה

מוש אני יודע שאתה חזק בקטעים האלה

אני ממש חייייייייב את זה


אחי אני חזק בדברים האלה אבל אפילו אני לא יודע מתי זה יצא


נראה לי בעוד כמה חודשים

בתקווה :D
Narcotic Mind
תכנסו לאתר של
3DO

אומרים שזה יוצא במרץ
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
תכנסו לאתר של
3DO

אומרים שזה יוצא במרץ


אני אתר ואני לא רואה את זה בכלל....
DjChook
אמרו לי זה יוצא בסוף ינואר

יעני עכשיו
MoSH_MaN
גם אני שמעתי משהו כזה
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
גם אני שמעתי משהו כזה


אז יאלה אח שלי

סומך עליך
MoSH_MaN
אני ממש לא בטוח
arik
אחי אני פשוט חייב את המשחק הזה פשוט חלום

ובכלל מאיפה משיגים מישחקים חדשים בחינם
לא מוצא אתרים ולא מוצא בקאזה
ובמירכ עד שמישהו מתפנה שנים

אז מאיפה???
Narcotic Mind
www.3do.com
3DOהאתר של

www.heroes.com
Heroesהאתר של

פשוט לא ?

כתוב מרץ אז מרץ...

nesher
אחחחחחחחח
איך אני זוכר את הימים שהתנחלו אצלי 7 8 ילדים רק כדי לשחק הירוס 2
יאללה
ב3 כבר לכולם היה מחשב והיינו עושים תורות אצל מי משחקים
היו ימים!!!
MoSH_MaN
ברכות על הסופרים :D

כן

הירוס משחק גדול

הבעיה ב3 שזה היה אותם טירות כמו ב2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement