|
Release Restyled
|
View this Thread in Original format
| @win |
Gisteren viel dan de nieuwe Release magazine op mijn deurmat. Ziet er naar mijn mening goed uit. Geen slap gelul over mode en ditjes en datje, maar gewoon over dance, feesten en djs! Alleen jammer dat er nog steeds urban cds gereviewed moeten worden, maar verder chapeau! Een strakke zet van Duncan, het mag een keer gezegd worden :p
Uw mening?? |
|
|
| Muppy |
| Ja ik vond het ook zeker een positieve wending die ze er nu aan gegeven hebben...alleen jammer dat het interview van Armin en Judge Jules ook al op de site hadden gestaan. Je leest dan precies hetzelfde en dan voel je je wel bekocht denk ik zo:o |
|
|
| Stephan B |
| Kansloos oud papier man. Die interviews met Armin en Woods & Van Gelderen zijn letterlijk overgetypt van die Trance Energy video interviews. Dat stuk met Tiga hebben ze van de collega's van Releaes België geleend. Verder vond ik er geen ruk aan. DJ rubriek was wel grappig maar ook alleen maar oud nieuws. Je kon iig wel merken dat ze dit nummer al lang af hadden en lang hebben moeten wachten voordat het ter perse is gegaan. Allemaal oud nieuws. |
|
|
| jp |
Niks in de bus mogen ontvangen :(
Oh wacht, moet je tegenwoordig betalen :eek: |
|
|
|
|